The New Stuff - Suit digital marketing

Google Shopping Ads: Tώρα και στο YouTube

Christy Tsantioti


H Google προχωράει για ακόμη μία φορά σε νέες προσθήκες, εισάγοντας το πολύ επιτυχημένο product listing ad format στα διαφημιστικά video του ΥouTube.

Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες την έναρξη του True View για ψώνια, μία νέα μορφή να προμοτάρεις τα προϊόντα σου μέσω video.

Οι νέες διαφημίσεις του Youtube είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας με την τεχνολογία Google Shopping και ουσιαστικά στηρίζονται στα YouTube interactive cards που πρόσφατα μας σύστησε η πλατφόρμα. Οι διαφημιστές έχουν πια τη δυνατότητα να προωθήσουν τα βίντεο και τις λίστες αναπαραγωγής τους μέσω των καρτών, οι οποίες αντικατέστησαν τα annotations και επεκτάθηκαν στο True View πριν λίγο καιρό. Πιο συγκεκριμένα, θα παρουσιάζονται σαν επικάλυψη στο βίντεο κατά την διάρκεια της αναπαραγωγής του σε pc και tablet, ενώ θα εμφανίζονται στο κάτω μέρος στα smartphones.Google-is-bringing-click-to-buy-ads-to-YouTube
Επίσης, θα δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες όταν κλικάρουν σε μία από τις διαφημίσεις να μεταφέρονται στο site των εταιριών. Μόλις οι διαφημιστές συνδέσουν την καμπάνια των video με το feed στο Merchant Center (εμπορικό κέντρο) του Google και φτιάξουν τις κάρτες, τα προϊόντα θα εντάσσονται δυναμικά στα videos βάσει συγκεκριμένης στόχευσης του True View που θα λαμβάνει υπόψη παράγοντες γεωγραφικούς, δημογραφικούς και θεματικούς. Αξίζει ακόμα να αναφέρουμε, πως είναι εφικτό το δυναμικό remarketing, καθώς οι διαφημιστές μπορούν να προβάλλουν σχετικά ads με τα προϊόντα/υπηρεσίες στων οποίων τα sites μπήκαν οι χρήστες μετά από κλικ στις αρχικές διαφημίσεις.

Ακόμη, οι διαφημιστές θα έχουν τον μερικό έλεγχο στις λεπτομέρειες που θα απεικονίζονται στις διαφημίσεις τους, συμπεριλαμβανομένων των CTA (calls-to-action). H βαθμολογία του προϊόντος προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στο True View for shopping αλλά θα είναι στο μέλλον.

wayfair-online

Μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες που συμμετείχαν στα προκαταρκτικά tests παρατήρησαν ότι σε σχέση με άλλες διαφημιστικές καμπάνιες η συγκεκριμένη μορφή επέφερε πολύ καλά αποτελέσματα. Μάλιστα, η μία εταιρία ανέφερε ότι το revenue per impression τριπλασιάστηκε σε σχέση με προηγούμενες διαφημιστικές εκστρατείες.

Google · News · Online Marketing · YouTube

google · google shopping ads · true view · youtube

Brand & Marketing Managers · e-Shops

Christy Tsantioti

Η Κρίστη έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Πολιτικών Επιστημών στο ΕΚΠΑ. Συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ και τώρα εκπονεί το διδακτορικό της στο ίδιο τμήμα πάνω σε θέματα Πολεοδομίας, πολιτισμού και ανάπτυξης των πόλεων. Το τελευταίο καιρό την έχει κερδίσει ο χώρος του digital marketing γιατί τον θεωρεί ένα ιδιαίτερα δημιουργικό χώρο έκφρασης.

Recently Published

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

»

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

»

Πώς να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά τα keywords στο blogging!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο