The New Stuff - Suit digital marketing

Feature της Google που δημιουργεί νέα διάσταση στο search σε websites

Theodore Katrivanos


Η Google είναι ένας ζωντανός οργανισμός, ο οποίος συνεχώς αλλάζει, αναπτύσσεται και εξελίσσεται. Πρόσφατα μάθαμε για τη νέα αλλαγή στον αλγόριθμο με την εισαγωγή του Pigeon, όπως επίσης τη προσπάθεια της Google να κάνει το διαδίκτυο πιο ασφαλές, ανεβάζοντας στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων websites με πρωτόκολλο https.

Σε συνέχεια της διαρκούς ανάπτυξης, πριν από λίγες ημέρες η Google εισήγαγε κι έναν νέο τρόπο για να κάνει ακόμα πιο εύχρηστη τη σελίδα των αναζητήσεών της. Πρόκειται για ένα νέο και ανανεωμένο sitelinks search box. Με αυτό τον τρόπο, ο κάθε χρήστης θα μπορεί να βρίσκει περιεχόμενο του website από τη σελίδα αναζητήσεων χωρίς να μπει πρώτα μέσα στο site. Έτσι, στην ουσία ο χρήστης κερδίζει ένα βήμα στο να βρει αυτό το οποίο ψάχνει. Εκείνο που έκανε την Google να εισάγει αυτό το συγκεκριμένο feature είναι διότι κατάλαβε πως όταν κάποιος χρήστης ψάχνει ένα website με το όνομά του, τότε ψάχνει κάτι συγκεκριμένο στο website αυτό. Παλιότερα, όταν ο αλγόριθμος της Google  ανίχνευε την ενέργεια αυτή παρουσίαζε στον χρήστη μία σειρά από sitelinks κι ένα συμπληρωματικό search box στο τέλος. Με την πρόσφατη αλλαγή το search box είναι πιο διακριτό και τοποθετείται πάνω από τα sitelinks. Επίσης εξυπηρετεί το autocomplete.

Search from SERP

Όμως πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι; Το γεγονός της αλλαγής της θέσης του box και το ότι προστέθηκε το autocomplete είναι μικρές αλλαγές. Η αλλαγή που θα πρέπει να προσέξουμε και που είναι η κυρίαρχη στη περίπτωση αυτή είναι ότι ο χρήστης οδηγείται στις σελίδες των αποτελεσμάτων του website που έχει ψάξει και όχι στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google. Βέβαια, εάν συγκρίνουμε τα αποτελέσματα του Google και τα αποτελέσματα του website θα παρατηρήσουμε πως μπορεί να έχουν παρόμοιο περιεχόμενο αλλά όχι ίδιο. Η εφαρμογή του συγκεκριμένου feature θα χρησιμεύσει πολύ σε χρήστες οι οποίοι προτιμούν τα αποτελέσματα των websites και φυσικά για να μπορέσει ένα website να υποστηρίξει την εφαρμογή αυτή θα πρέπει κάνει mark up και να έχει ένα site-specific search engine. Για περισσότερες πληροφορίες για το πώς γίνεται μπορείτε να επισκεφτείτε το site της Google.

Κλείνοντας, μπορούμε να πούμε πως το feature αυτό, σε σύγκριση με άλλα μεγαλύτερα πρόσφατα updates όπως την αφαίρεση του Google Authorship ή την εφαρμογή του Google Carousel, δεν θα αλλάξει τόσο πολύ τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρει η Google. Στη χειρότερη των περιπτώσεων μόνο ένα μικρό κομμάτι κόσμου θα το βρει χρήσιμο ενώ στην καλύτερη θα βοηθήσει στο user experience και θα προσθέσει αξία στην πλειονότητα των χρηστών.

 

SEO

google · search · serp

Theodore Katrivanos

Ο Θοδωρής σπούδασε Επικοινωνία, Δημοσιογραφία και Creative Advertising Strategy σε Αθήνα και Λονδίνο. Τώρα δραστηριοποιείται στο χώρο της Digital διαφήμισης και του SEO.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting