The New Stuff - Suit digital marketing

Feature της Google που δημιουργεί νέα διάσταση στο search σε websites

Theodore Katrivanos


Η Google είναι ένας ζωντανός οργανισμός, ο οποίος συνεχώς αλλάζει, αναπτύσσεται και εξελίσσεται. Πρόσφατα μάθαμε για τη νέα αλλαγή στον αλγόριθμο με την εισαγωγή του Pigeon, όπως επίσης τη προσπάθεια της Google να κάνει το διαδίκτυο πιο ασφαλές, ανεβάζοντας στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων websites με πρωτόκολλο https.

Σε συνέχεια της διαρκούς ανάπτυξης, πριν από λίγες ημέρες η Google εισήγαγε κι έναν νέο τρόπο για να κάνει ακόμα πιο εύχρηστη τη σελίδα των αναζητήσεών της. Πρόκειται για ένα νέο και ανανεωμένο sitelinks search box. Με αυτό τον τρόπο, ο κάθε χρήστης θα μπορεί να βρίσκει περιεχόμενο του website από τη σελίδα αναζητήσεων χωρίς να μπει πρώτα μέσα στο site. Έτσι, στην ουσία ο χρήστης κερδίζει ένα βήμα στο να βρει αυτό το οποίο ψάχνει. Εκείνο που έκανε την Google να εισάγει αυτό το συγκεκριμένο feature είναι διότι κατάλαβε πως όταν κάποιος χρήστης ψάχνει ένα website με το όνομά του, τότε ψάχνει κάτι συγκεκριμένο στο website αυτό. Παλιότερα, όταν ο αλγόριθμος της Google  ανίχνευε την ενέργεια αυτή παρουσίαζε στον χρήστη μία σειρά από sitelinks κι ένα συμπληρωματικό search box στο τέλος. Με την πρόσφατη αλλαγή το search box είναι πιο διακριτό και τοποθετείται πάνω από τα sitelinks. Επίσης εξυπηρετεί το autocomplete.

Search from SERP

Όμως πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι; Το γεγονός της αλλαγής της θέσης του box και το ότι προστέθηκε το autocomplete είναι μικρές αλλαγές. Η αλλαγή που θα πρέπει να προσέξουμε και που είναι η κυρίαρχη στη περίπτωση αυτή είναι ότι ο χρήστης οδηγείται στις σελίδες των αποτελεσμάτων του website που έχει ψάξει και όχι στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google. Βέβαια, εάν συγκρίνουμε τα αποτελέσματα του Google και τα αποτελέσματα του website θα παρατηρήσουμε πως μπορεί να έχουν παρόμοιο περιεχόμενο αλλά όχι ίδιο. Η εφαρμογή του συγκεκριμένου feature θα χρησιμεύσει πολύ σε χρήστες οι οποίοι προτιμούν τα αποτελέσματα των websites και φυσικά για να μπορέσει ένα website να υποστηρίξει την εφαρμογή αυτή θα πρέπει κάνει mark up και να έχει ένα site-specific search engine. Για περισσότερες πληροφορίες για το πώς γίνεται μπορείτε να επισκεφτείτε το site της Google.

Κλείνοντας, μπορούμε να πούμε πως το feature αυτό, σε σύγκριση με άλλα μεγαλύτερα πρόσφατα updates όπως την αφαίρεση του Google Authorship ή την εφαρμογή του Google Carousel, δεν θα αλλάξει τόσο πολύ τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρει η Google. Στη χειρότερη των περιπτώσεων μόνο ένα μικρό κομμάτι κόσμου θα το βρει χρήσιμο ενώ στην καλύτερη θα βοηθήσει στο user experience και θα προσθέσει αξία στην πλειονότητα των χρηστών.

 

SEO

google · search · serp

Theodore Katrivanos

Ο Θοδωρής σπούδασε Επικοινωνία, Δημοσιογραφία και Creative Advertising Strategy σε Αθήνα και Λονδίνο. Τώρα δραστηριοποιείται στο χώρο της Digital διαφήμισης και του SEO.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο