The New Stuff - Suit digital marketing

Τα Google Trends δίνουν Useful Insights!

Ada Vouloumanou


Με την πρώτη ματιά τα Google Trends αποτελούν έναν μηχανισμό που παρακολουθεί και καταγράφει ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις (trending topics) τόσο σε διεθνές επίπεδο όσο και για κάθε μία από τις 74 χώρες που υπάρχουν στη λίστα του. Εκτός όμως από μία μηχανή παραγωγής στατιστικών για τα πιο hot trendings, τα Google Trends είναι και ένα χρήσιμο εργαλείο για εταιρίες, bloggers και strategists.

 

Καταγραφή-525x499 (2)Πρόκειται λοιπόν για μία free, user friendly πλατφόρμα, ιδιαίτερα εύκολη στη χρήση της. Αυτό που την κάνει τόσο πολύτιμη για κάθε επιχείρηση και brand είναι ότι παρέχει μεγάλο όγκο δεδομένων (όπως Trending Searches, Top Charts κ.ά.) και analytics, τα οποία αν αξιοποιηθούν σωστά είναι πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και επιτυχίας.

Όπως ήδη είπαμε στην αρχή, η πρώτη λειτουργία της πλατφόρμας είναι να ανακαλύπτει τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις. Οι επιλογές που παρέχει είναι πολλές:

Trending Now
Κανείς μπορεί να δει τα Trendings σε πραγματικό χρόνο (Trending Now), δηλαδή πρόκειται για real time data με δυνατότητα φιλτραρίσματος ανά χώρα και ανά κατηγορία (π.χ. business, lifestyle, shopping κλπ).

Top Charts
Υπάρχουν οι λίστες με τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις (Top Charts), δηλαδή τα θέματα τα οποία χαρακτηρίζονται από υψηλό search volume κατά τη διάρκεια συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Υπάρχει και σε αυτά δυνατότητα κατηγοριοποίησης, όπως και στα trendings.

Google Zeitgeist
Η Google όταν πλησιάζει το τέλος κάθε χρόνου δημοσιεύει ένα βίντεο με τα πιο hot trendings του χρόνου που πέρασε (Google Zeitgeist).

Εν συνεχεία, η πλατφόρμα Google Trends μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε επιχειρηματία, marketer, πωλητή ή blogger για ανάλυση δεδομένων προς όφελος του. Με πιο απλά λόγια, όποιος επιθυμεί μπορεί να βρει τι είναι αυτό που ψάχνει και ενδιαφέρει το κοινό – στόχο του. Αν η γνώση αυτή αναλυθεί και αξιοποιηθεί σωστά, τότε η στόχευση του target group μπορεί να γίνει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Μέσω του Google Explore μπορείς αν είσαι π.χ. blogger να βρεις τα keywords και τους όρους που αναζητά περισσότερο το κοινό σου για όποια περίοδο εσύ επιλέξεις και για οποιαδήποτε κατηγορία, ώστε να ξέρεις τι περιεχόμενο το ενδιαφέρει, ή σε κάθε άρθρο σου ποιες λέξεις – κλειδιά να χρησιμοποιήσεις ώστε να «τραβήξεις» περισσότερο κόσμο στο blog σου.

Αν π.χ. διαθέτεις κατάστημα λιανικής μπορείς να βρεις ποια προϊόντα ενδιαφέρουν το κοινό σου για την περίοδο και την κατηγορία που εσύ θα επιλέξεις, όπως και για τη χώρα ή την ήπειρο της επιλογής σου. Με βάση τα αποτελέσματα, θα καταλάβεις ποια προϊόντα «γκουγκλάρει» περισσότερο το target group σου. Σου δίνεται επίσης η δυνατότητα να συγκρίνεις τα top products και να καταλήξεις τι είδους εμπόρευμα θα επιλέξεις για το κατάστημα σου.

Επομένως, βλέπουμε πως τα Google Trends με τη σωστή διαχείριση μπορούν να εξασφαλίσουν την αύξηση του traffic στο site/blog σου, τη διεύρυνση του πελατολογίου σου και την επιτυχία στο SEO.

Συνοψίζοντας, γνωρίζοντας τα keywords trends στον κλάδο σου μέσα από τα Google Trends, μπορείς να στήσεις τη συνολική digital integrated marketing παρουσία του brand σου (website, blog, social media κ.ά.) στοχευμένα στο κοινό σου, ώστε να επιτευχθεί η αύξηση του traffic και engagement των χρηστών που σε ενδιαφέρουν.

Τι περιμένεις λοιπόν; Δοκίμασε την πλατφόρμα και θα μας θυμηθείς!

Google · Tools

google · google trends · traffic

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Ada Vouloumanou

Η Άντα έχει σπουδάσει Μάρκετινγκ και Επικοινωνία. Ολοκληρώνοντας το μεταπτυχιακό της σε Digital Communication & Social media, δραστηριοποιείται στο χώρο του Digital Marketing.

Recently Published

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο