The New Stuff - Suit digital marketing

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού


Το Guerrilla Marketing θα μπορούσε να χαρακτηριστεί έως μια μορφή inbound marketing με την χρήση δημιουργικών και αντισυμβατικών τακτικών οι οποίες στοχεύουν στην αύξηση του awareness για το brand σας. Επιβλητικά graffiti, billboards με ευφάνταστα μνήματα, treasure hunts, έξυπνα τοποθετημένα αυτοκόλλητα σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους πολύ πιθανόν να έχετε συναντήσει κάποια από αυτές τις δημιουργικές μορφές διαφήμισης στην καθημερινή σας ζωή.

Emotions Targeting

Η χρήση Guerrilla Marketing έως διαφημιστική τακτική για το brand σας έχει ως στόχο την δημιουργία συναισθημάτων (μεσώ elements όπως η έκπληξη ή ο θαυμασμός) στο κοινό το οποίο εκτίθεται με το brand σας , τα οποία αποτελούν σημαντική κινητήρια δύναμη στην ανάπτυξη αγοραστικής απόφασης του καταναλωτή. Επιπλέον, αποτελεί έναν ευφάνταστο και αποτελεσματικό τρόπο έτσι ώστε να αποτυπωθεί το μήνυμα σας στο κοινό σας καθώς και βοηθά στην ενίσχυση του brand image σας αφού οι καταναλωτές θα έχουν συσχετίσει το brand σας με τα συναισθήματα τα οποία τους εκδηλώθηκαν όταν αλληλεπήδρασαν με το εν λόγω content.

Word of Mouth

Let your audience talk for you! Οι άνθρωποι αγαπούν να μιλάνε για πράγματα που είναι καινοτόμα και δημιουργικά. Δεδομένου ότι το Guerilla marketing δημιουργεί buzz λόγω της αντισυμβατικότητας και δημιουργικότητας του είναι πολύ πιθανόν να οδηγήσει σε διαφήμιση από στόμα σε στόμα και να προσελκύσει μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού από αυτό που στοχεύετε. Επιπλέον, το 90% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται και να αγοράζουν από ένα brand που θα τους συστήσουν κοντινά τους πρόσωπα. Εκμεταλλευτείτε αυτό το γεγονός προς όφελος σας και μετατρέψτε το κοινό σας σε ambassadors του brand σας.

Cost Effectiveness

Δεν χρειάζεστε μεγάλο budget για να ξεκινήσετε μια καμπάνια Guerilla Marketing, ειδικά online! Τα απαραίτητα εργαλεία είναι ως επί το πλείστον δωρεάν και εύκολα προσβάσιμα – όπως πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης . Η δημιουργικότητα είναι αυτό που χρειάζεται περισσότερο. Με την χρήση Guerilla τακτικών, μπορείτε να πραγματοποιήσετε τους στρατηγικούς σας στόχους ενώ ξοδεύετε λιγότερο για να τους πραγματοποιήσετε. Έχει την δυνατότητα να προσελκύει μεγάλα τμήματα κοινού και κοστίζει λιγότερο από παραδοσιακές μορφές διαφήμισης όπως για παράδειγμα οι διαφημίσεις στην τηλεόραση.

Viral Content

Τα περισσότερα brands σήμερα προσπαθούν έχουν ως έναν από τους σημαντικότερους τους στόχους την αύξηση του virality. Οι καμπάνιες Guerrilla marketing είναι συναρπαστικές για να τις παρατηρήσετε και γίνουν θέμα συζήτησης. Αυτό οδηγεί πολλούς χρήστες στο να δημοσιεύουν και να μοιράζονται αυτές τις ενέργειες στα Social Media τους. Κατά αυτόν τον τρόπο έχετε σημαντικές πιθανότητες να προσελκύσετε μεγάλα τμήματα κοινού χωρίς να δημιουργείτε cluttering αφού οι χρήστες αποφασίζουν εάν θα αλληλεπιδράσουν με την διαφήμιση σας ή όχι.

Advertising · Guerilla Marketing · Interactive · marketing · Social Media · Viral

advertising · digital marketing · guerrilla · Social Media · viral campaign

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · Media

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού

Η Μαρία Ιωάννα είναι απόφοιτη του Business Marketing από το University of Derby. Το αντικείμενο του Digital Marketing την ενθουσιάζει και ενδιαφέρεται να μαθαίνει συνεχώς τα τελευταία Digital Trends. Αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο