The New Stuff - Suit digital marketing

Guest Checkout

Performance Team


Το Guest Checkout είναι η λειτουργία εκείνη που επιτρέπει στον επισκέπτη ενός e-shop να ολοκληρώσει την παραγγελία του χωρίς να κάνει εγγραφή. Χρησιμοποιείται, συνήθως όταν ο καταναλωτής αγοράζει για πρώτη φορά στο website.

Σαν διαδικασία αλλά και σαν απόφαση για το πώς θα χρησιμοποιηθεί και παραμετροποιηθεί το Guest Checkout είναι πολύ σημαντική, αφού το κατάστημα δεν θα έχει προλάβει να αποκτήσει τα στοιχεία επικοινωνίας του χρήστη σε περίπτωση που αυτός διακόψει την αγορά του, κλείνοντας το tab. Η οθόνη αυτή είναι συνήθως εκεί όπου παρουσιάζεται το μεγαλύτερο abandonment rate, εκεί που τελικά αποφασίζει ο χρήστης αν θα αγοράσει τα προϊόντα που έβαλε στο καλάθι του.

Δεδομένου πως ο καθένας μας όταν μπει σε mode καταναλωτή (και όχι marketer) δεν έχει πολύ μεγάλη υπομονή για να συμπληρώνει κάθε πεδίο φόρμας με τα στοιχεία του, ένα μεγάλο μέρος του optimization ενός eshop βασίζεται στο user experience. Και το Guest Checkout είναι ένα μεγάλο μέρος της εμπειρίας του online shopper, ιδιαίτερα αν μιλάμε για χρήστη που θα αγοράσει για πρώτη φορά από ένα κατάστημα και γι’ αυτό δεν έχει ήδη κάνει εγγραφή.

Σκεφτείτε πως το να ζητάτε από νέους χρήστες να συμπληρώσουν τρία πεδία πληροφορίας (π.χ. ονοματεπώνυμο, email και τηλέφωνο) μπορεί να φέρει 20% περισσότερες εγγραφές απ’ ότι αν ζητούσατε πέντε πεδία πληροφορίας. Εδώ επισέρχεται και η μαγική τέχνη του Optimization, κάτι το οποίο κάνει μια ομάδα Performance.

Μια έρευνα του 2012 που δημοσίευσε το eConsultancy αναφέρει πως περίπου το ένα τέταρτο των χρηστών θα εγκατέλειπε μια αγορά την οποία είχε ξεκινήσει χωρίς να την ολοκληρώσει, αν το website δεν προσέφερε Guest Checkout.

Λόγοι για τους οποίους οι χρήστες δηλώνουν πως θα εγκατέλειπαν το καρότσι τους.

Λόγοι για τους οποίους οι χρήστες δηλώνουν πως θα εγκατέλειπαν το καρότσι τους.

Να λοιπόν και κάτι φρέσκο από το μέτωπο:

Το Asos, το βρετανικό eshop που τυγχάνει να είναι ένας από τους μεγαλύτερους ψηφιακούς παίκτες στο fashion industry στην Ευρώπη, έκανε μια αλλαγή που δεν ανακοίνωσε πουθενά μέσα στο Φλεβάρη: άλλαξε την οθόνη στην οποία θα περίμενε κανείς να βρει το Guest Checkout.

Η αλλαγή αυτή έγινε από την προηγούμενη οθόνη που έδινε την ίδια βάση σε υπάρχοντες και νέους πελάτες, σε μια νέα λογική από την οποία έχει ως default (πρώτη επιλογή) ότι οι περισσότεροι χρήστες που φτάνουν σε αυτή την οθόνη είναι νέοι χρήστες και τους ζητάει να κάνουν social login ή register.

Asos_checkout

Το guest checkout δεν αναφέρεται καθόλου πλέον, μόνο η επιλογή για social logins, εκτός από το κλασικό sign in.

Το eConsultancy, που παρατήρησε την αλλαγή πρώτο, διαπίστωσε κάποια θεματάκια με τη νέα οθόνη του Asos που καταργεί το guest checkout, όπως για παράδειγμα πως το Twitter login ζητάει περισσότερα permissions απ’ ότι θα έπρεπε. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερο conversion rate πολύ γρήγορα.

Αυτή η ανανέωση, πιστεύουμε, έρχεται ως διορθωτική αλλαγή στο γεγονός ότι και πριν από αυτή το Asos δεν προσέφερε Guest Checkout και ο χρήστης είχε την επιλογή είτε να κάνει sign in είτε register.

Ελάχιστα μεγάλα καταστήματα έχουν μια τέτοια στρατηγική, καθώς όλοι προτιμούν το checkout τώρα παρά το long-term game, αλλά ίσως το Asos ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε οι υπόλοιποι…

Πάντως, οι κύριες πλατφόρμες για e-shop υποστηρίζουν το Guest Checkout.

 

Online Marketing

asos · eshops · optimization · performance

e-Shops

Fashion

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο