Haagen Dazs
Κάθομαι για ένα ραντεβού στα Haagen Dazs της Αγίας Παρασκευής. Χρειάζεται να βγάλω και laptop, οπότε το βγάζω να δείξω κάποια πράγματα. Ρωτάω το σερβιτόρο αν έχουν WiFi και μου λέει ναι.
Συνδέομαι λοιπόν στο WiFi τους με το ευφάνταστο όνομα hagendas.
Δε θα ασχοληθώ με τα δυο umlaut πάνω από το ένα a, γιατί είναι και θέμα πληκτρολογίου και ίσως και αποδοχής από κάποιες συσκευές, κάτι σαν τη Nestle που κανονικά έχει και τόνο στο δεύτερο e.
Προφανώς, δεν είναι δύσκολο να καταλάβω πώς το Haagen Dazs έγινε hagendas από τον τεχνικό που ήρθε και το έστησε και δεν κάθισε να ασχοληθεί με το brand της εταιρίας.
Πόσοι όμως κάνουν κάτι αντίστοιχο με τις marketing ενέργειές τους και δεν προσέχουν όχι μόνο το τι λέγεται γι’ αυτούς από τρίτους, αλλά ούτε καν πώς γράφεται το όνομά τους από τους ίδιους;