High Five, KLM! Μία εξαιρετική ενέργεια
Πριν λίγες μέρες, η ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM, πραγματοποίησε ένα φοβερό outdoor activation. Δείχνοντας να αντιλαμβάνεται απόλυτα πώς λειτουργεί το digital, η KLM δημιούργησε ένα interactive installation σε Άμστερνταμ και Νέα Υόρκη. Η όλη ενέργεια βιντεοσκοπήθηκε και το βίντεο δεν άργησε να πετύχει το επιθυμητό virality.
Στα πλαίσια της ενέργειας, για μία μέρα μόνο, στήθηκαν και στις δύο πόλεις interactive HD screens που μετέδιδαν εικόνα και ήχο. Ποιος ήταν ο σκοπός; Άγνωστοι μεταξύ τους Ολλανδοί και Αμερικανοί να συνεργαστούν face-to-face και να πετύχουν το «τέλειο high five» ώστε να κερδίσουν εισιτήρια για την «απέναντι» χώρα.
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=JHG2eIIt7go]
http://www.youtube.com/watch?v=JHG2eIIt7go
Όπως θα παρατηρήσατε στο βίντεο, οι αντιδράσεις του κοινού ήταν πολύ θετικές καθώς έδειξαν να απολαμβάνουν το interaction. Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτούμε πως η επιλογή του live high five concept ήταν ευφυέστατη, μιας και το high five είναι μία κίνηση που υποδηλώνει την επιτυχία και δε «γνωρίζει» σύνορα. Έτσι, η διεθνής αυτή κίνηση αποτέλεσε το ιδανικό παιχνίδι μεταξύ αγνώστων και τον λόγο που η KLM κέρδισε επάξια τις εντυπώσεις.
So… high five, KLM! Good job!