The New Stuff - Suit digital marketing

High Five, KLM! Μία εξαιρετική ενέργεια

Mara Havaki


Πριν λίγες μέρες, η ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM, πραγματοποίησε ένα φοβερό outdoor activation. Δείχνοντας να αντιλαμβάνεται απόλυτα πώς λειτουργεί το digital, η KLM δημιούργησε ένα interactive installation σε Άμστερνταμ και Νέα Υόρκη. Η όλη ενέργεια βιντεοσκοπήθηκε και το βίντεο δεν άργησε να πετύχει το επιθυμητό virality.

Στα πλαίσια της ενέργειας, για μία μέρα μόνο, στήθηκαν και στις δύο πόλεις interactive HD screens που μετέδιδαν εικόνα και ήχο. Ποιος ήταν ο σκοπός; Άγνωστοι μεταξύ τους Ολλανδοί και Αμερικανοί να συνεργαστούν face-to-face και να πετύχουν το «τέλειο high five» ώστε να κερδίσουν εισιτήρια για την «απέναντι» χώρα.

http://www.youtube.com/watch?v=JHG2eIIt7go

Όπως θα παρατηρήσατε στο βίντεο, οι αντιδράσεις του κοινού ήταν πολύ θετικές καθώς έδειξαν να απολαμβάνουν το interaction. Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτούμε πως η επιλογή του live high five concept ήταν ευφυέστατη, μιας και το high five είναι μία κίνηση που υποδηλώνει την επιτυχία και δε «γνωρίζει» σύνορα. Έτσι, η διεθνής αυτή κίνηση αποτέλεσε το ιδανικό παιχνίδι μεταξύ αγνώστων και τον λόγο που η KLM κέρδισε επάξια τις εντυπώσεις.

So… high five, KLM! Good job!

 

 

Case Studies · Viral

buzz · klm · video · viral video

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Airways · Tourism

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

5 Χρήσεις των Google Trends για την ενίσχυση του SEO σας!

»

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο