Πόσες σελίδες πρέπει να έχει ένα brand;
Συχνό φαινόμενο είναι μια επιχείρηση να έχει μια σελίδα στο Facebook. Λιγότερο συχνό είναι το να έχει μια επιχείρηση παραπάνω από μία σελίδα στο Facebook για το ίδιο brand.
Καμιά φορά, οι περισσότερες σελίδες (ή και προφίλ ακόμα καμιά φορά) έχουν να κάνουν με το ότι δεν υπήρξε συνεννόηση μέσα στην επιχείρηση για το ποιός είναι υπεύθυνος για το άνοιγμα της σελίδας και έτσι διάφοροι stakeholders το επιχείρησαν: ο marketing manager, ένας marketing trainee που το είχε κάνει πιο πριν αλλά όχι τόσο οργανωμένα, ο γιος του αφεντικού, ένας πελάτης (όπως στο πολύ γνωστό παράδειγμα της Lacta που οι πελάτες έφτιαξαν μια σελίδα και τις έφτασαν στους 87.000 πριν εμφανιστεί το marketing department του brand) ή ένας franchisee.
Ιδιαίτερα οι franchisees είναι ένα περίεργο κοινό καθώς είναι ίσως εκείνοι οι stakeholders που πιστεύουν ότι έχουν δικαίωμα να έχουν μια σελίδα στο Facebook αφού έχουν κι εκείνοι μια επιχείρηση. Όμως, κατά πάσα πιθανότητα, η συμφωνία που έχουν με το franchisor είναι πως δεν έχουν δικαιώμα διαχείρισης του brand online.
Με τον ίδιο τρόπο που δε μπορούν να έχουν δικό τους website αποκλειστικά για το δικό τους κατάστημα, δε μπορούν να έχουν και δική τους σελίδα στο Facebook. Τα πράγματα είναι τόσα απλά.
Εκτός κι αν θέλετε να τρέχετε να σβήνετε φωτιές, να έχετε incosistencies σε αυτά που θέλετε να επικοινωνήσετε στο κοινό σας και αυτά που θέλει να επικοινωνήσει ο κάθε franchisee κ.ά. πολλά.