The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς να χρησιμοποιήσω το Retargeting για το brand μου;

Vassiliki Plemmenou


Αμφιβάλλω εάν υπάρχει έστω και ένας digital marketer που δεν έχει ακούσει τον όρο «Retargeting». Ακόμη, όμως, και αν υπάρχουν μερικοί που ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία, σίγουρα όλοι το έχουμε δει να συμβαίνει στην πράξη, ακόμη κι αν δεν ξέρουμε πώς λέγεται. Το έχουμε, όμως, ζήσει από τη σκοπιά του χρήστη. Είναι καιρός να μάθουμε από την πλευρά του digital marketer τι είναι το retargeting, πώς λειτουργεί και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε για το brand μας.

Σερφάρετε στο internet και ξαφνικά βλέπετε μπροστά σας μια διαφήμιση για ένα προϊόν/υπηρεσία για το οποίο ψάχνατε ακριβώς το προηγούμενο λεπτό. Τρομάζετε για μια στιγμή! «Τι σύμπτωση;!», σκέφτεστε. Καμία σύμπτωση! Αυτό ακριβώς είναι το Retargeting.

 

iStock_000020146465Small

Άρα, τι είναι το Retargeting;

Το Retargeting είναι μια διαφημιστική στρατηγική, κατά την οποία οι διαφημίσεις σας «ακολουθούν» τους επισκέπτες του site σας όπου κι αν βρίσκονται στο διαδίκτυο. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να έχετε ενσωματώσει έναν κώδικα στο website σας και στα ad banners που «τρέχουν» για το brand σας, ο οποίος αναγνωρίζει ποιοι χρήστες έχουν περάσει από το site σας και τους σερβίρει τις διαφημίσεις σας όταν εκείνοι επισκέπτονται άλλα sites.

Αυτό ίσως ακούγεται ως κάτι μικρό -ίσως και όχι- αλλά αν το σκεφτείτε καλύτερα θα δείτε πως είναι κάτι πραγματικά σημαντικό. Με το Retargeting, οι διαφημίσεις σας «ακολουθούν» ανθρώπους οι οποίοι έχουν επισκεφθεί το site σας, δείχνοντας ενδιαφέρον για τα προϊόντα και το brand σας,  με σκοπό να τους υπενθυμίζει συνεχώς αυτό που έψαχναν στο site σας και να βλέπουν συνεχώς μπροστά τους το brand σας, ώσπου να προχωρήσουν σε conversion. 

Πώς να χρησιμοποιήσω το Retargeting για το brand μου;

Το Retargeting Remarketing), εφόσον υλοποιηθεί με το σωστό τρόπο, μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερα conversion rates, ισχυρότερο brand awareness και αυξημένο ROI διαφημίσεων. Το Retargeting μπορεί να είναι αποδοτικό σε Google Adwords, Facebook Ads, Twitter Ads αλλά και Display Advertising.

figures_with_dart_800_clr_9407

 

Παρακάτω θα δείτε 3 αποτελεσματικές τεχνικές Retargeting:

1. Στοχεύστε σε αυτούς που εγκατέλειψαν το -γεμάτο- καλάθι αγορών τους

Έχετε παρατηρήσει πως πολλοί από τους επισκέπτες του site σας εγκαταλείπουν με γεμάτο καλάθι, χωρίς να ολοκληρώσουν τις αγορές τους; Γνωρίζοντας πως το Ad Retargeting φέρνει πίσω το 26% των «χαμένων πελατών» για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους, μπορείτε να το εφαρμόσετε προσφέροντάς τους κάποια έκπτωση ή δωρεάν κατ’ οίκον παράδοση των προϊόντων που έχουν προσθέσει στο καλάθι τους, ως κίνητρο για να φτάσουν στο checkout.

2. Κάντε μια πολύτιμη προσφορά σχετικά με την αναζήτησή τους στο site σας

Προκειμένου να τους ωθήσετε να επισκεφθούν ξανά το site σας, χρειάζεται να τους προσφέρετε κάτι πολύτιμο για αυτούς το οποίο να σχετίζεται με τη δραστηριότητα που είχαν στο site σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να τους προσφέρετε δωρεάν κάποιο προϊόν σχετικό με το προϊόν που αναζήτησαν στο site σας, ένα χρηστικό eBook  ή ακόμη και δωρεάν αποστολή των προϊόντων που επιθυμούν.

3. Δοκιμάστε το cross-selling σε υπάρχοντες πελάτες σας

Στην αναζήτηση νέων πελατών, συχνά ξεχνάμε τους υπάρχοντες πελάτες μας. Με το Retargeting μπορείτε να στοχεύσετε σε αυτούς και να τους προτρέψετε να αγοράσουν προϊόντα/υπηρεσίες που να σχετίζονται ή να είναι συμπληρωματικά προηγούμενων αγορών τους. Εάν, για παράδειγμα, έχουν αγοράσει από το site σας ηλεκτρονικές συσκευές (όπως smartphones ή laptops) μπορείτε να τους δώσετε σε έκπτωση κάποια αξεσουάρ για τα εν λόγω προϊόντα. Μια άλλη περίπτωση θα ήταν η αγορά ταξιδιωτικών προϊόντων. Θα μπορούσατε, μέσω του Retargeting, να στοχεύσετε σε πελάτες που έχουν αγοράσει αεροπορικά εισιτήρια και διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο σε κάποιο προορισμό του εξωτερικού και να τους οδηγήσετε να ολοκληρώσουν το πακέτο αγορών τους με αγορά υπηρεσιών μετακίνησης με αυτοκίνητο.

Το Retargeting (ή Remarketing, όπως αναφέραμε και νωρίτερα) είναι μια ισχυρή και αποτελεσματική -εάν εφαρμοσθεί σωστά- στρατηγική την οποία κάθε επιχείρηση θα πρέπει να εντάξει στο marketing mix της. Είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος να καταπολεμήσετε το banner blindness, το μεγαλύτερο «εχθρό» των διαφημιζόμενων, αφού στοχεύετε καθαρά σε χρήστες που ενδιαφέρονται για το brand σας.

 

Advertising · Online Marketing

remarketing · retargeting · roi

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Vassiliki Plemmenou

Η Βασιλική έχει 2ετή εμπειρία ως Social Media Manager σε μεγάλο Δημοσιογραφικό Οργανισμό, είναι όμως new entry στο χώρο των digital agencies. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing και είναι μονίμως ενθουσιασμένη γι'αυτό! Welcome her to the digital world!

Recently Published

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο