The New Stuff - Suit digital marketing

Έτσι προωθείς μια ταινία στα social media….

George Anagnostopoulos


Πώς δημιουργείς buzz για μία ταινία στα social media;

Κάπως έτσι: Παίρνεις το κεντρικό theme της ταινίας και το κάνεις πραγματικότητα μπροστά στα μάτια ανυποψίαστων περαστικών. Το κινηματογραφείς και το κυκλοφορείς…

Για πόση δημοτικότητα μιλάμε ότι έχει το συγκεκριμένο βίντεο;

Μόλις έκανα κλικ να το δω λίγο μετά τις 02:00 το πρωί της Τρίτης, το video είχε 164.000 views. Στα 10 λεπτά που έκανα να γράψω αυτό το άρθρο, το video πήγε στα 184.000 views. Μέχρι να γράψω αυτή την παράγραφο, πήγε στις 204.000. Μέχρι να διαβάσετε αυτό το άρθρο, δε μπορώ να φανταστώ που θα έχει φτάσει (αλλά κάτι μου λέει ότι θα τελειώνει σε… 4.000)

Έχετε καμία αμφιβολία για το πώς θα συνεχίσει να πηγαίνει τις επόμενες μέρες μέρες μέχρι το release της ταινίας σε λίγες μέρες στις ΗΠΑ;

Chloe Carrie

Η ταινία λέγεται Carrie και θα τη βρείτε στο IMDB και στο Facebook. Στο ρόλο της τηλεκινητικής εφήβου η Chloë Grace Moretz και μαζί της η Julianne Moore. Κυκλοφορεί στις 13 Δεκεμβρίου στην Ελλάδα.

Update: Μέσα σε λιγότερο από 48 ώρες, το video έφτασε τα 15.000.000 views.

Social Media · YouTube

movies · promos · Social Media · video · Viral

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο