The New Stuff - Suit digital marketing

Tips για τη δημιουργία του ιδανικού τιτιβίσματος [infographic]

Maria Kofou


Έχοντας ξεπεράσει την αρχική κρίση του «τι να πρωτοχωρέσω σε ένα tweet 140 χαρακτήρων» θα ήταν καλό να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στο tweet μας: όπως κάνουμε στην περίπτωση ενός καινούριου πρότζεκτ. Έχουμε συλλάβει την αρχική ιδέα και πρέπει να σκεφτούμε καλά το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε.

Χρειαζόμαστε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά οι οποίες, σε συνδυασμό με το γενικότερο μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε, θα τραβάνε την προσοχή του user και θα τον ενεργοποιούν ώστε να δράσει (call-to-action) ή ακόμα καλύτερα να αλληλεπιδράσει.

Είτε κάνουμε μια ερώτηση, είτε καλούμε σε δράση ή απλά εκφράζουμε μια γνώμη είναι καλό να τσεκάρουμε πάντα ότι το link που συνοδεύει τη φράση μας είναι σωστό, παραπέμπει στη σωστή σελίδα και δεν οδηγεί σε dead end.

Επίσης δεν ξεχνάμε να χρησιμοποιήσουμε url shorteners [goo.gl ή bit.ly] για τα links μας ώστε να είναι πιο καλαίσθητα και να πιάνουν λιγότερο χώρο.

tweet

Η παρακάτω infographic από το neomobile-blog.com είναι κατατοπιστικότατη. Enjoy!
perfect-tweet

Tο ιδανικό tweet λοιπόν, είναι αυτό το οποίο περιορίζεται σε 100 χαρακτήρες (συμπεριλαμβανομένου και  1-2 #hashtags). Οι υπόλοιποι 40 χρησιμεύουν για το link και για την περίπτωση φράσης mention ή RT.

How To · Twitter

Content · infographic · smm · Social Media · tweet · Twitter

Maria Kofou

Η Μαρία, σπούδασε ΜΜΕ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Επικοινωνία & Ψηφιακά Μέσα στο Μιλάνο. Eίναι Social Media Manager & Digital PR και εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο