Tips για τη δημιουργία του ιδανικού τιτιβίσματος [infographic]
Έχοντας ξεπεράσει την αρχική κρίση του «τι να πρωτοχωρέσω σε ένα tweet 140 χαρακτήρων» θα ήταν καλό να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στο tweet μας: όπως κάνουμε στην περίπτωση ενός καινούριου πρότζεκτ. Έχουμε συλλάβει την αρχική ιδέα και πρέπει να σκεφτούμε καλά το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε.
Χρειαζόμαστε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά οι οποίες, σε συνδυασμό με το γενικότερο μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε, θα τραβάνε την προσοχή του user και θα τον ενεργοποιούν ώστε να δράσει (call-to-action) ή ακόμα καλύτερα να αλληλεπιδράσει.
Είτε κάνουμε μια ερώτηση, είτε καλούμε σε δράση ή απλά εκφράζουμε μια γνώμη είναι καλό να τσεκάρουμε πάντα ότι το link που συνοδεύει τη φράση μας είναι σωστό, παραπέμπει στη σωστή σελίδα και δεν οδηγεί σε dead end.
Επίσης δεν ξεχνάμε να χρησιμοποιήσουμε url shorteners [goo.gl ή bit.ly] για τα links μας ώστε να είναι πιο καλαίσθητα και να πιάνουν λιγότερο χώρο.
Η παρακάτω infographic από το neomobile-blog.com είναι κατατοπιστικότατη. Enjoy!
Tο ιδανικό tweet λοιπόν, είναι αυτό το οποίο περιορίζεται σε 100 χαρακτήρες (συμπεριλαμβανομένου και 1-2 #hashtags). Οι υπόλοιποι 40 χρησιμεύουν για το link και για την περίπτωση φράσης mention ή RT.