The New Stuff - Suit digital marketing

Tips για τη δημιουργία του ιδανικού τιτιβίσματος [infographic]

Maria Kofou


Έχοντας ξεπεράσει την αρχική κρίση του «τι να πρωτοχωρέσω σε ένα tweet 140 χαρακτήρων» θα ήταν καλό να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στο tweet μας: όπως κάνουμε στην περίπτωση ενός καινούριου πρότζεκτ. Έχουμε συλλάβει την αρχική ιδέα και πρέπει να σκεφτούμε καλά το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε.

Χρειαζόμαστε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά οι οποίες, σε συνδυασμό με το γενικότερο μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε, θα τραβάνε την προσοχή του user και θα τον ενεργοποιούν ώστε να δράσει (call-to-action) ή ακόμα καλύτερα να αλληλεπιδράσει.

Είτε κάνουμε μια ερώτηση, είτε καλούμε σε δράση ή απλά εκφράζουμε μια γνώμη είναι καλό να τσεκάρουμε πάντα ότι το link που συνοδεύει τη φράση μας είναι σωστό, παραπέμπει στη σωστή σελίδα και δεν οδηγεί σε dead end.

Επίσης δεν ξεχνάμε να χρησιμοποιήσουμε url shorteners [goo.gl ή bit.ly] για τα links μας ώστε να είναι πιο καλαίσθητα και να πιάνουν λιγότερο χώρο.

tweet

Η παρακάτω infographic από το neomobile-blog.com είναι κατατοπιστικότατη. Enjoy!
perfect-tweet

Tο ιδανικό tweet λοιπόν, είναι αυτό το οποίο περιορίζεται σε 100 χαρακτήρες (συμπεριλαμβανομένου και  1-2 #hashtags). Οι υπόλοιποι 40 χρησιμεύουν για το link και για την περίπτωση φράσης mention ή RT.

How To · Twitter

Content · infographic · smm · Social Media · tweet · Twitter

Maria Kofou

Η Μαρία, σπούδασε ΜΜΕ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Επικοινωνία & Ψηφιακά Μέσα στο Μιλάνο. Eίναι Social Media Manager & Digital PR και εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο