Πόσο μειώθηκαν τα δικά σας impressions;
Μέχρι και κατά 80% δείχνουν να έχουνε μειωθεί τα impressions σε κάποιες σελίδες στο Facebook, σύμφωνα με αναφορές γύρω από το web και άλλα agencies.
Η αλλαγή οφείλεται στο major update που έκανε το Facebook στο newsfeed του και απ’ ότι φαίνεται η μεγαλύτερη πτώση είναι στις σελίδες που έχουν ένα από τα κάτωθι χαρακτηριστικά:
- έχουν πολύ μεγάλο αριθμό fans (για τα ελληνικά δεδομένα, αυτό είναι στις δεκάδες χιλιάδες)
- αναρτούν περιεχόμενο πολλές φορές τη μέρα (κυρίως ειδησεογραφικά sites)
- είχαν ήδη μικρό feedback score per post
Για να δείτε πόσο σας έχει επηρεάζει η αλλαγή αυτή, δείτε τα Insights σας και κάντε μια ανάλυση των per post impressions αυτής της εβδομάδας σε σχέση με τις δύο προηγούμενες.
Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως η πτώση αυτή έχει να κάνει με το ότι τώρα που έχει “τουιτεροποιηθεί” το newsfeed, έχουν μειωθεί μεν οι χρήστες που βλέπουν τις αναρτήσεις αλλά έχουν περισσότερο μειωθεί οι φορές που βλέπει ένας χρήστης το ίδιο post.
Το Facebook άλλωσε μετράει impressions και όχι unique user impressions. Καιρός ίσως να μας δίνει και αυτό το στατιστικό;