The New Stuff - Suit digital marketing

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

Antzela Vasilopoulou


Το Influencer Marketing “ανθίζει” και είναι πολύ εύκολο να καταλάβουμε το γιατί!

Οι Influencers μπορούν να αυξήσουν την αξιοπιστία ενός brand και να βοηθήσουν στην σύνδεση των brands με νέους ενδιαφερόμενους καταναλωτές. Πολλές φορές, μάλιστα, αποφέρουν καλύτερα αποτελέσματα από τις παραδοσιακές τακτικές του digital marketing.

Για τον λόγο αυτό, τόσο τα μεγάλα brands όσο και τα μικρά, επενδύουν στο Influence Marketing για να διαδώσουν το μήνυμά τους.

Την περασμένη εβδομάδα, λοιπόν, ανακοινώθηκε επίσημα ότι θα προστεθεί νέο feature στο Instagram που θα επιτρέπει την προσθήκη ετικέτας “paid partnership with”, στις δημοσιεύσεις και ιστορίες.

Τι πρέπει να γνωρίζετε, λοιπόν, για αυτό το νέο χαρακτηριστικό;

#1 – Ενίσχυση διαφάνειας και αξιοπιστίας.

Η ενίσχυση της διαφάνειας στον τομέα των social media αποτέλεσε τον πυρήνα της απόφασης του Instagram να προσθέσει τη νέα ετικέτα “paid partnership with”.

Τα brands θέλουν να εξασφαλίζουν ότι οι followers τους θα μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν δικό τους περιεχόμενο ή προϊόν στα posts και stories ενός Ιnfluencer.

Αντίστοιχα, οι Ιnfluencers θα καταφέρουν να χρησιμοποιήσουν την νέα λειτουργία προς όφελός τους, καθώς θα μπορέσουν να διατηρήσουν ουσιαστικές σχέσεις με τους followers τους όταν επισυνάπτουν εταιρικές συνεργασίες.

Μεγαλύτερη διαφάνεια σημαίνει μεγαλύτερη αξιοπιστία και αυθεντικότητα – κάτι που οι σύγχρονοι καταναλωτές επιθυμούν και σέβονται.

#2 – Πρόσβαση σε νέα δεδομένα και πληροφορίες.

Ως marketers, θα απολαύσετε το νέο χαρακτηριστικό καθώς θα έχετε πρόσβαση στα insights που θα προκύπτουν από τα post των συνεργαζόμενων Ιnfluencers.

Έχοντας αυτά τα δεδομένα θα γνωρίζετε τον πραγματικό αντίκτυπο και την απόδοση των δράσεων σας και θα μπορείτε να λάβετε εύστοχες αποφάσεις για το πως να πράξετε στη συνέχεια.

#3 – Προσθήκη της ετικέτας εύκολα και γρήγορα.

Όπως μπορείτε να δείτε στην παρακάτω φωτογραφία, η ετικέτα θα είναι εμφανής στο πάνω μέρος του κάθε post.

photos

H διαδικασία επισήμανσης ενός συνεργάτη θα είναι ιδιαίτερα εύκολη. Ακολουθώντας την διαδικασία προσθήκης ετικετών θα εμφανίζεται η επιλογή “Προσθήκη συνεργάτη“.

Είναι το Influencer Marketing σωστή στρατηγική για εσάς;

Όπως και για κάθε άλλη τακτική marketing, θα πρέπει πρώτα να εξεταστούν οι επιχειρηματικοί στόχοι, ο προϋπολογισμός, το κοινό-στόχος και φυσικά οι τύποι των Influencers με τους οποίους θέλετε να συνεργαστείτε.

Δημιουργείστε το πλάνο που σας εξυπηρετεί και επωφεληθείτε από την προσθήκη του Influencer Marketing στην στρατηγική σας!

Advertising · Future · marketing · Social Media

advertising · digital marketing · influencers · instagram

Agencies · Brand & Marketing Managers

Antzela Vasilopoulou

Η Άντζελα είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Η αγάπη της για τη φωτογραφία την οδήγησε από νωρίς στον κόσμο των Social Media και του Digital Marketing στοχεύοντας στη συνεχή ανάπτυξη του επικοινωνιακού και δημιουργικού της χαρακτήρα. Σήμερα εργάζεται ως Account Manager στη Monogram.

Recently Published

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

»

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

»

5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

»

Τι είναι το TikTok και πώς μπορείτε να διαφημιστείτε σε αυτό

»

4 Instagram Accounts για να πάρεις έμπνευση

»

Αύξησε το traffic με 3 απλά SEO tips για μικρές επιχειρήσεις

»

Social Media Marketing Tips για κάθε πλατφόρμα

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο