Instagram: 6 tools που θα… απογειώσουν το marketing της επιχείρησής σας!
Σήμερα θα ξεκινήσουμε το άρθρο μας, λέγοντας κάτι που το έχουμε πει αρκετές φορές, ωστόσο είναι τόσο σημαντικό που αξίζει να το επαναλάβουμε μια φορά ακόμα. Το οπτικό περιεχόμενο (visual content) που μοιραζόμαστε online είναι εξαιρετικά σημαντικό και αποτελεί key element για τη στρατηγική που χτίζουμε και ακολουθούμε στα social media.
Για να μιλήσουμε λίγο με στατιστικά στοιχεία (τα οποία πάντα έχουν value), έχει πολύ ενδιαφέρον να αναφέρουμε πως το περιεχόμενο το οποίο συνοδεύεται από σχετικό οπτικό υλικό, αγγίζει το 94% σε περισσότερα views από εκείνο που δεν έχει, και κατά συνέπεια αυτό με τη σειρά του, δημιουργεί πολύ περισσότερα shares στα κοινωνικά δίκτυα. Το παραπάνω στατιστικό στοιχείο που είμαστε τυχεροί να έχουμε στη διάθεσή μας, μας κάνει ξεκάθαρο και μας αποδεικνύει πως το να συμπεριλαμβάνουμε ενεργά visual content στη στρατηγική μας, είναι πιο ουσιώδες από ποτέ, καθώς αυτό είναι που μπορεί να δώσει πραγματικά καλές προοπτικές στο brand μας, προκειμένου να παραχθούν όσο περισσότερα leads είναι εφικτό, καθώς και να αυξηθεί κατακόρυφα η προβολή μας.
Με πάνω από 600 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, λοιπόν, το Instagram ανήκει πέρα από κάθε αμφιβολία σε εκείνα τα social media, που όχι μόνο διαθέτει μια πλατφόρμα που δημιουργεί το απαιτούμενο buzz με το κοινό μας, αλλά την ίδια στιγμή είναι η ιδανική επιλογή, ώστε να… εκθειάσουμε υπερήφανοι τη visual στρατηγική που ακολουθούμε. Kορυφαία brands ανά τον κόσμο, χρησιμοποιούν με τεράστια επιτυχία το Ιnstagram και τα οφέλη είναι πραγματικά πολλά.
Πρώτα από όλα, πετυχαίνουν να δώσουν μεγάλο boost στο brand image τους. Στη συνέχεια επόμενος στόχος που πετυχαίνεται είναι να «ανθίζει» η σχέση μας με τους ακόλουθους μας και φυσικά στο τέλος της ημέρας… να αυξάνονται τα κέρδη μας. Το να συμπεριλαμβάνουμε το Instagram στη στρατηγική της επιχείρησής μας, είναι πραγματικά σε θέση να επιταχύνει ραγδαία την ανάπτυξή της.
Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες επιλογές, προκειμένου να χρησιμοποιήσουμε visual περιεχόμενο στη στρατηγική που ακολουθούμε. Μια καλή ιδέα είναι να θέσουμε σε εφαρμογή ένα media πλάνο το όποιο να βρίσκεται σε αρμονία με τους συνολικούς στόχους της επιχείρησής μας, και φυσικά να μπορεί να ενσωματωθεί σε όλο το marketing πλάνο μας.
Φτάνοντας λοιπόν, σε αυτό το σημείο, υπάρχουν στη διάθεσή μας 6 αποτελεσματικά εργαλεία για να μας βοηθήσουν να υποστηρίξουμε τις digital marketing ενέργειες που έχουμε στόχο να πραγματοποιήσουμε με το Instagram. Ας ξεκινήσουμε όμως να τα δούμε αναλυτικά ένα-ένα.
1. Repost
Η εφαρμογή του Repost, είναι μάλλον η πιο γνωστή και διαδεδομένη στους περισσότερους από εμάς, ακόμα και σε όσους δεν βρίσκονται στο χώρο του marketing. Ας πούμε δυο λόγια για αυτή την εφαρμογή. Η συγκεκριμένη εφαρμογή μας επιτρέπει να μπορούμε (όπως το λέει και το όνομα της ίδιας της εφαρμογής) να κάνουμε repost και share περιεχόμενο άλλων χρηστών του Instagram. Αυτή η στρατηγική είναι καταπληκτική, προκειμένου να μας βοηθήσει να «χτίσουμε» σχέσεις με τους ακόλουθους μας, να εντοπίσουμε και να δώσουμε έμφαση σε όσους επηρεάζουν (influencers) την εξειδικευμένη αγορά (niche market) στην οποία βρισκόμαστε (πχ. τεχνολογία, γυναικεία ένδυση, φαγητό,κ.τ.λ.), καθώς και να ξεκινήσουμε «νέες συζητήσεις» μαζί τους. Αυτή η τεχνική μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε μια κοινότητα όσο engaging χρειάζεται, δίνοντας την ίδια στιγμή μια ανταγωνιστική οπτική στo social media strategy που ακολουθούμε. Η εφαρμογή του Repost μας επιτρέπει να… αναδημοσιεύουμε εικόνες στο Instagram με το πάτημα απλά και μόνο ενός κουμπιού, δίνοντας την ίδια στιγμή και τα απαιτούμενα «credits» σε εκείνον που είναι ο αρχικός «φωτογράφος» της εικόνας μας. Χρησιμοποιώντας το Repost λοιπόν, έχουμε στα χέρια μας ένα εργαλείο που μας επιτρέπει να αναδημοσιεύουμε υλικό από άλλους καθώς και να μοιραζόμαστε φωτογραφίες και βίντεο που μας αρέσουν.
2. SnapWidget
Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να λαμβάνετε το Instagram feed σας, μπροστά στο κοινό σας, αλλά έξω από την πλατφόρμα του Instagram, είναι η ενσωμάτωση του στην ιστοσελίδα σας ή στο blog σας. Με το εργαλείο του SnapWidget, οι τελευταίες δημοσιεύσεις σας στο Instagram, θα εμφανίζονται και στο site σας, κρατώντας το ενήμερο αυτόματα, κάθε φορά που μοιράζεστε νέο περιεχόμενο με τους followers σας.
Η ενσωμάτωση του feed σας, σάς προσφέρει πραγματικά δωρεάν διαφήμιση και αυξημένη παρουσία στα social media. Επίσης, φαίνεται να είναι η τέλεια ευκαιρία, προκειμένου να μεγαλώσετε ακόμα περισσότερο τον αριθμό των ακολούθων σας, απλά και μόνο ζητώντας από τους επισκέπτες του website σας, να σας ακολουθήσουν και στο Instagram της επιχείρησής σας.
3. Social Insight
Αυτό το εργαλείο, φαίνεται να είναι κάτι παραπάνω από πολύτιμο. Ο λόγος είναι πως πρόκειται για το εργαλείο που μας δίνει τα analytics που χρειαζόμαστε σχετικά με τον λογαριασμό μας στο Instagram. Eίναι το εργαλείο που χρειαζόμαστε, προκειμένου να είμαστε σε θέση να κρατάμε υπό έλεγχο και να παρακολουθούμε το engagement, το μέγεθος των followers μας, την αμφίδρομη επικοινωνία που έχουμε μαζί τους, καθώς και τη συνολική σας πρόοδο, έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να μετρήσουμε την επιτυχία των ενεργειών μας στο marketing.
Το συγκεκριμένο εργαλείο είναι σημαντικό για τη στρατηγική που επιλέγουμε να ακολουθήσουμε στο Instagram, καθώς μας επιτρέπει να γνωρίζουμε τι δουλεύει και τι όχι, καθώς επίσης μας δίνει τη δυνατότητα να επικεντρωθούμε στο content εκείνο, το οποίο πραγματικά μας φέρνει επιθυμητά αποτελέσματα.
Ουσιαστικά, το συγκεκριμένο tool, μας επιτρέπει να έχουμε πρόσβαση σε δεδομένα χαμένων ακόλουθων καθώς και νέων, προτείνοντας την καλύτερη δυνατή στιγμή για posting, σύμφωνα με το ιστορικό του λογαριασμού σας. Ακόμα, μπορείτε να παρακολουθείτε το engagement που έχει ο λογαριασμός σας, και συν τοις άλλοις έχετε τη δυνατότητα να το συνδέσετε με αρκετούς Instagram λογαριασμούς. Τέλος, αξίζει να κρατήσουμε υπ’όψιν μας, πως το συγκεκριμένο εργαλείο μας δέχεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα βελτιστοποιήσεις και παραμένει ενημερωμένο, καθότι παρακολουθεί τις τάσεις που δημιουργούνται στην αγορά, και αντίστοιχα προσθέτει νέα χαρακτηριστικά για να κάνει τη ζωή των χρηστών του ακόμα πιο εύκολη και τη δουλειά τους πιο αποδοτική και αποτελεσματική.
4. Schedugram
Το εργαλείο του Schedugram μας επιτρέπει να είμαστε ιδιαίτερα οργανωτικοί με το χρόνο μας, και αποτελεσματικοί με τις marketing ενέργειές μας στα social media. Η ομορφιά σε αυτό το εργαλείο βρίσκεται στην δυνατότητά που μας προσφέρει, να μπορούμε να οργανώσουμε και να προγραμματίσουμε όλα τα post που σκοπεύουμε να κάνουμε στο Instagram, εκ των προτέρων. Αυτό είναι σημαντικό γιατί ουσιαστικά μας επιτρέπει να έχουμε μια σταθερή παρουσία online, ενώ παράλληλα αφήνει ακόμα περισσότερο χρόνο για να ασχοληθούμε με άλλα καθήκοντά μας. Είναι ακόμα ένα tool, με το οποίο έχουμε τη δυνατότητα να δουλέψουμε με πολλαπλά Instagram accounts μέσω της πλατφόρμας του.
Στα πολύ σημαντικά plus του συγκεκριμένου προγράμματος βρίσκεται το ότι μας δίνει τη δυνατότητα να μπορούμε να ανεβάζουμε φωτογραφίες μέσα από τον υπολογιστή μας στο Ιnstagram, εξαλείφοντας με αυτό τον τρόπο την ανάγκη να πρέπει να ξοδέψουμε extra χρόνο για να περάσουμε πρώτα τις φωτογραφίες από τον υπολογιστή στο κινητό πριν τις «ανεβάσουμε».
5. Crowdfire
To Crowdfire, λοιπόν είναι αυτό που λέμε «ένα και ένα», για όλους εκείνους που ενδιαφέρονται να αυξήσουν το κοινό τους στο Instagram. Προσφέρει απλόχερα, μια λίστα με όλους εκείνους που μας ακολουθούν, αλλά και με εκείνους που έχουν σταματήσει να μας ακολουθούν. Ακόμα, το συγκεκριμένο εργαλείο μας προτείνει άλλους χρήστες, οι οποίοι φαίνεται να είναι πολύ πιθανό να ενδιαφέρονται για το προϊόν μας ή την υπηρεσία μας. Έτσι ακολουθώντας τους, αυξάνουμε τις πιθανότητες να μας ακολουθήσουν και εκείνοι και…voila! Mόλις πετύχαμε δωρεάν διαφήμισή μας. Ακόμα το Crowdfire μας προτείνει τις ιδανικότερες ώρες για να προγραμματίσουμε και να «ανεβάσουμε» τα posts μας, καθώς επίσης μας προτείνει και διάφορα hashtags. Και η αλήθεια είναι πως αυτά είναι τα βασικά συστατικά για την επιτυχία της συνταγής, που δεν είναι άλλη από το να πετύχουμε το επιθυμητό engagement με το κοινό μας.
6. Facebook Power Editor
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς που ξεκίνησε, εκτιμάται και αναμένεται πως τα κέρδη που θα προκύψουν από τη mobile πληρωμένη διαφήμιση στο Instagram, πρόκειται να αγγίξουν το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των… 2.8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Eίναι σε πολύ καλό δρόμο, θα λέγαμε, για να γίνει ένα από τα πιο δυνατά διαφημιστικά “ρεύματα” σε online επίπεδο. Σκεπτόμενοι δε, πως το Instagram είναι ιδιοκτησία του Facebook, μπορεί κανείς με μεγάλη άνεση, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του τελευταίου να «τρέξει» χορηγούμενη διαφήμιση στο Instagram. Mε στόχευση, η οποία πλέον αγγίζει ιδιαίτερα advanced επίπεδα, και με εργαλεία όπως είναι οι byer personas (δηλαδή όχι ένα πραγματικό άτομο, αλλά μια αναπαράσταση ενός ιδανικού αγοραστή), σε συνδυασμό με call to action κουμπιά, των οποίων ο σκοπός είναι να δώσουν ώθηση στις πωλήσεις, καθώς επίσης και με μια ιδιαίτερα ευέλικτη τιμολόγηση, το Facebook Power Editor φαίνεται να είναι το ιδανικό εργαλείο, προκειμένου να ξεκινήσετε μια επί πληρωμή πετυχημένη καμπάνια στο Instagram.
Το Instagram φαίνεται να είναι η ιδανικότερη πλατφόρμα, προκειμένου να πετύχετε κάθε «οπτικού περιεχομένου» σας στόχο, καθώς και να αυξήσετε την προβολή του brand σας. Χρησιμοποιώντας λοιπόν, αυτά τα εργαλεία, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις προσπάθειές σας, να δώσετε μεγάλη ώθηση στο κομμάτι που αφορά το follower engagement και τέλος (το σημαντικότερο!) να επιτευχθούν τα καλύτερα αποτελέσματα και να έχουμε την καλύτερη απόδοση της επένδυσης μας (ROI).
Και αν μας φαίνονται βουνό όλα τα παραπάνω, και κάπου δεν μας φτάνει ο χρόνος για να ασχοληθούμε να τα μάθουμε και να τα βάλουμε σε εφαρμογή όλα αυτά, δε χρειάζεται να πελαγώσουμε! Υπάρχουν πάντα οι απόλυτα καταρτισμένοι επαγγελματίες του είδους, που με τη βοήθειά τους και τις συμβουλές τους, μπορείτε να δείτε να brand σας… να απογειώνεται!