X

Instagram: Δίνει (επιτέλους!) πρόσβαση σε insights

Το Instagram διανύει τελευταία μια περίοδο αλματώδους ανάπτυξης, γεμάτη με εντυπωσιακές αλλαγές. Αυτό θέλει να μας περάσει λογικά και με την πρόσφατη αλλαγή του logo του (που δεν είμαστε σίγουροι ακόμα αν μας αρέσει).

Όπως φαίνεται λοιπόν, θέλει να εστιάσει περισσότερο στο monetization της πλατφόρμας και – άρα – στις επιχειρήσεις. Σε αυτό τα πλαίσιο το Instagram εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση πως  μέσα στους επόμενους μήνες θα κάνει σταδιακά διαθέσιμη πλατφόρμα analytics για τα business accounts. Με αυτά τα εργαλεία θα μπορούμε να παρακολουθούμε την κίνηση του λογαριασμού μας, και τι αποτελέσματα φέρνει, τόσο organic, όσο και paid.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα εργαλεία θα δώσουν μεγάλη αξία στα brands σε 3 επίπεδα:

  • Account insights: Θα μπορούμε να παρακολουθούμε metrics του λογαριασμού μας – όπως impressions και reach – τόσο συνολικά όσο και ανά συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή ανάρτηση.
  • Ad insights: Αντίστοιχα, θα μπορούμε να παρακολουθούμε τα impressions, το reach, το frequency και άλλα metrics των καμπανιών μας, κάτι που μέχρι σήμερα γίνεται μόνο από την πλατφόρμα του Facebook.
  • Ad staging: Θα είναι δυνατή η δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών και οι διαφημιστές θα μπορούν να δημιουργούν εικαστικά, να συνεργάζονται μεταξύ τους και να τα κάνουν “preview” πριν ενσωματωθούν στις καμπάνιες.

Τέλος, τα εργαλεία θα ενσωματώνουν και πληροφορίες για το κοινό το οποίο έχει αλληλεπιδράσει με την σελίδα/διαφημίσεις σας, πράγμα που θα σας δώσει κάποια insights για το πώς θα στοχεύετε τις δράσεις σας. Απ’ ότι φαίνεται προς το παρόν οι πληροφορίες αυτές θα είναι κατά βάση δημογραφικά στοιχεία, αλλά κάποια πρόσφατα leaks του κώδικα υποδηλώνουν ενδεχομένως το instagram να μας κατατάσσει σε κατηγορίες σύμφωνα με ψυχογραφικά στοιχεία, οπότε αυτό ίσως να είναι ένα στοιχείο που να αποκαλύπτει τι άλλου είδους insights μπορούμε να έχουμε από τα εργαλεία αυτά.

Όπως δείχνει και έτσι όπως τρέχουν οι εξελίξεις, θα ασχοληθούμε με το Instagram πολύ σύντομα ξανά στο Suit.gr

Nontas Karavias: Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

This website uses cookies.