X

Instagram Business Profiles… On the Way!

Όσο περνά ο καιρός βλέπουμε το Instagram να μοιάζει όλο και περισσότερο με το Facebook. Πρώτα απ’ όλα ξεκίνησε να έχει διαφημίσεις ακριβώς με τον ίδιο τρόπο με το Facebook, έπειτα ακούμε ότι θα αρχίσει να τεστάρει έναν αλγόριθμο ώστε το News Feed του να γίνει ακριβώς σαν το News Feed του Facebook. Και τώρα; Ξεκίνησε να τεστάρει την εισαγωγή των Business profiles (Pages) όπως ακριβώς είχε κάνει το Facebook 9 χρόνια πριν. Ήταν άλλωστε και λίγο αναμενόμενα όλα αυτά γιατί – μην ξεχνάμε – το Instagram ανήκει στο Facebook.

Λίγους μήνες μετά από αυτές τις φήμες, το Instagram δήλωσε ότι έχουν σχεδιαστεί profiles ειδικά για εταιρείες. Μάλιστα είχαν κυκλοφορήσει και κάποια ενδεικτικά sceenshots για το πώς ακριβώς θα είναι αυτά τα profiles από το blog του  Later (ένα app που σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις Schedule τα posts του Instagram). Ωστόσο, ένας εκπρόσωπος του Instagram, αφού απέφυγε να σχολιάσει το παραμικρό σχετικά με τα screenshots που είχαν δημοσιευτεί, μέσα σε email του είπε χαρακτηριστικά ότι δοκιμάζουν κάποια νέα εργαλεία για επιχειρήσεις τα οποία “θα ενταχθούν στο Instagram σε κάποιους μήνες από τώρα”.

Με βάση πάντα τα screen shots που είχαν κυκλοφορήσει, τα business profiles θα είναι σχεδόν ίδια με τα κανονικά profiles που υπάρχουν και τώρα, με μία μόνο διαφορά. Τα profiles των εταιρειών θα έχουν ένα  “κουμπί” το οποίο θα μπορεί να πατάει ο χρήστης για να επικοινωνήσει μαζί τους, το contact button.

Μάλιστα οι εικόνες όπως μπορούμε να δούμε έδειξαν ότι πατώντας αυτό το κουμπί ανοίγει ένα menu όπου είτε μπορούμε να λάβουμε οδηγίες για την τοποθεσία της επιχείρησης είτε να της στείλουμε απευθείας κάποιο email.

Για όσους δεν το θυμούνται, το Facebook  τον προηγούμενο Σεπτέμβρη έκανε  το πρώτο του μεγάλο Redesign στα Facebook Pages μετά το 2012.  Ως μέρος λοιπόν αυτού του Redesign ήταν και η ένταξη των contact buttons έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να επικοινωνούν εύκολα και γρήγορα με τις επιχειρήσεις. Ουσιαστικά το Facebook το έκανε αυτό για να υπάρχει άμεση σύνδεση επιχειρήσεων και των δυνητικών πελατών.

Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, σαν παιδί και αυτό, ήταν θέμα χρόνου να “ζηλέψει” και το Instagram…

 

 

Anastasia Spyropoulou: Η Αναστασία είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Παράλληλα με τη σχολή της ήταν Public Relations Manager του TEDx University of Piraeus. Σήμερα είναι Account Executive στη Socialab, αφού την κέρδισε ο χώρος του Digital Marketing. Λατρεύει την επικοινωνία με τους ανθρώπους και είναι πάντα έτοιμη για μια νέα πρόκληση.

This website uses cookies.