The New Stuff - Suit digital marketing

Instagram Stories & Useful Tools

Vicky Gouvala


Instagram Stories & Useful Tools

Το Instagram είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μία από τις βασικές επιλογές που σας δίνει το Instagram είναι τα stories.

Τα Instagram Stories είναι ένα feature που επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν φωτογραφίες και βίντεο που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα stories μέσα στην στρατηγική μάρκετινγκ σας, θα πρέπει να αρχίσετε να οργανώνετε και να προγραμματίζετε το περιεχόμενο σας.

Παρακάτω θα δούμε πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτό το χαρακτηριστικό των stories προς όφελος της επιχείρησης σας.

1. Η αισθητική του περιεχομένου σας

Το περιεχόμενο το οποίο βάζετε στα stories σας, αλλά και γενικά στο προφίλ σας, θα πρέπει να έχει μια συνοχή. Ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο, φτιάχνετε μια ολοκληρωμένη εικόνα στο μυαλό του χρήστη. Το στυλ που θέλετε να ακολουθήσετε, πρέπει να συμβαδίζει με το τόνο και το στυλ της επιχείρησης σας. Για παράδειγμα, αν η επιχείρηση σας βγάζει ένα πιο minimal & sophisticated ύφος, το ίδιο στυλ πρέπει να ακολουθούν και τα stories σας, με ήπια χρώματα και sophisticated ύφος στο λεκτικό. Επιπλέον, είναι σημαντικό να οργανώνετε το περιεχόμενο των stories σας. Πολλές φορές τα stories προσελκύουν περισσότερο traffic από τα posts, οπότε είναι σημαντικό να σκέφτεστε καλά τι ποστάρετε και τι πληροφορίες θέλετε να περάσετε μέσω των stories σας.

2.Tools

Τα Instagram stories σας δίνουν μια πληθώρα επιλογών που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε. Αναφορές ατόμων και εταιρειών, τοποθεσίες, δημοσκοπήσεις, αυτοκόλλητα είναι κάποιες από τις βασικές του επιλογές που είναι απαραίτητο να εξετάσετε και να εκμεταλλευτείτε για να γίνει πιο γνωστή η επιχείρηση σας και να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες.

Μια από τις πιο σημαντικές επιλογές του Instagram, που πολλοί δεν λαμβάνουν υπόψιν τους, είναι τα Highlights. Τα Highlights τα επιλέγετε εσείς. Είναι stories που επιλέγετε να υπάρχουν μόνιμα στο προφίλ σας. Μπορείτε εκεί να περιλαμβάνετε διάφορα Q&A, πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση σας και ερωτήσεις/απορίες των χρηστών για εσάς. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να πληροφορηθούν άμεσα για εσάς και να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το τι προσφέρετε.

3.Swipe Up

Αφορά σε λογαριασμούς με περισσότερους από 10,000 followers. Είναι μια επιλογή που δίνει το Instagram, ώστε μέσω των stories, να μπορείς να μεταβείς απευθείας στο site ή σε κάποιο εξωτερικό Link που θέλει η επιχείρηση σου να επικοινωνήσει, πχ για διαγωνισμούς.

4.Instagram Analytics

Το Instagram, όπως και το Facebook, δίνουν την δυνατότητα να ελέγχεις μέσω στατιστικών στοιχείων τι βοηθάει τον λογαριασμό σου, αλλά και τι διώχνει τους χρήστες σου. Πόσους χρήστες προσέλκυσε το story σας, καθώς και αν αυτό έφερε περισσότερη κίνηση στον λογαριασμό σας ή και στο site σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ελέγχετε και να προσαρμόζετε το περιεχόμενο σας.

Κάνετε αυτό το είδος ανάλυσης για κάθε story που δημοσιεύετε στο Instagram και σύντομα θα αρχίσετε να βλέπετε patterns γύρω από τις προτιμήσεις και τις αντιδράσεις του κοινού σας.

Με την κατάλληλη στρατηγική, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα Instagram stories προς όφελος σας και να αυξήσετε το traffic και την διαφήμιση της επιχείρησης σας.

Content · Online Marketing · Social Media

business · content marketing · digital marketing · instagram · Social Media

Vicky Gouvala

Η Βίκη είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Ο χώρος του digital marketing την ενθουσιάζει και αυτή τη στιγμή δουλεύει ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο