The New Stuff - Suit digital marketing

The Internet of Things… Ο όρος της νέας πραγματικότητας!

Marianna Stathopoulou


Άλλους τους τρομάζει. Άλλους τους συναρπάζει. Όπως και να έχει, δεν είναι λίγοι αυτοί που ισχυρίζονται ότι το Internet of Things θα αλλάξει τα δεδομένα στον τρόπο που σκεφτόμαστε και κάνουμε επιλογές, στον τρόπο που ζούμε.

Στην ουσία, αφορά μία νέα πραγματικότητα, που υπόσχεται να αλλάξει τις καταναλωτικές μας συνήθειες και τον τρόπο που ψωνίζουμε. Τα πάντα, από ρούχα μέχρι οικιακές συσκευές, θα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους και θα έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάσσουν data. Σκεφτείτε την εξής εικόνα: πατάς ένα κουμπί, ενώ πας στο αυτοκίνητό σου, και αυτό ξεκινάει να προθερμαίνεται. Ή το super market της γειτονιάς σου, σου στέλνει συνταγές μαγειρικής, με βάση τα προϊόντα που έχεις στο καλάθι σου.

Πρόκειται για αλλαγές που δεν θα συνταράξουν μόνο τους καταναλωτές, αλλά και τους retailers, οι οποίοι θα χρειαστεί να κάνουν ιδιαίτερης στρατηγικής σημασίας λήψη αποφάσεων, προκειμένου να προσαρμοστούν στις μεταβολές του περιβάλλοντός τους και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Πως θα αντιδράσουν; Θα συνεργαστούν με εξωτερικές εταιρίες για τις συσκευές και γενικά το hardware που θα χρειαστεί; Θα κατασκευάσουν μόνοι τους τις νέες πλατφόρμες; Πώς θα ειδοποιούν τον χρήστη, ο οποίος κάνει τα ψώνια του, ενώ χρησιμοποιεί και μία συσκευή, για προϊόντα σχετικά με αυτόν; Και, κυρίως, πώς μπορείς να παραδόσεις μηνύματα σε τόσο διαφορετικά audiences;

ATT-IBM-Partner-to-Advance-The-Internet-of-Things

Από την άλλη, όλη αυτή η πληροφορία που μπορεί να συλλεχθεί, από τις εταιρίες καταναλωτικών αγαθών μέσω των συσκευών, είναι μία δυναμική που θα αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού των brands, καθώς όλο και περισσότερο θα προσπαθούν να εντοπίσουν τους διαφορετικούς τύπους χρηστών και τι είδους πληροφορία θέλει να διαβάσει ο καθένας προκειμένου να προβεί σε αγορές. Δεν αρκεί απλά να ξέρεις ποιος είναι ο καταναλωτής σου. Πρέπει να ξέρεις όλο του το ταξίδι μέσα στην ημέρα. Αυτό έχει νόημα, όταν πρόκειται να κάνεις στρατηγικές αλλαγές.

Μιλώντας όμως για Internet of Things, τίθεται επίσης και το θέμα του user experience. Είναι γνωστό ότι η έννοια του personalization είναι το μέλλον. Εδώ όμως μιλάμε, για δυνατότητα personalization σε κλίμακα one-to-one. Κάθε χρήστης θα βλέπει διαφορετικό περιεχόμενο έχοντας πρόσβαση σε real time δεδομένα.

Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, ότι οι εταιρίες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζονται στις εξελίξεις, να μαζέψουν τρομερό όγκο γνώσης, να απορρίψουν στρατηγικές marketing που δούλευαν αποτελεσματικά για χρόνια, να αναπροσαρμόσουν λειτουργίες…  και όλα αυτά χωρίς να ξέρουν για πόσο. Για πόσο θα είναι αποτελεσματικό το Internet of Things; Πόσο θα κρατήσει; Τι άλλο επιφυλάσσει το μέλλον της digital διαφήμισης;

Social Media

Marianna Stathopoulou

Η Μαριάννα είναι απόφοιτη του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι φανατική των social media και της τεχνολογίας. Αυτή τη περίοδο, δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting