It’s not viral unless it is…
Η φράση “It’s not viral unless it is” είναι τυπωμένη πίσω από κάποιες από τις επαγγελματικές μου κάρτες. Ατάκα Αγνώστου.
Και έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Δεν υπάρχουν παρά ελάχιστα παραδείγματα ατακών που έχουν γίνει viral και δε γνωρίζω κανένα το οποίο σχεδιάστηκε συγκεκριμένα γι αυτό το σκοπό.
Αυτή είναι η μαγεία των social media. Ο καταναλωτής έχει τον έλεγχο. Το φτιάχνεις όσο πιο καλό μπορείς κι αν του καταναλωτή του κάνει κλικ, θα το προωθήσει.
Όπως έλεγε και ο Αριθμολόγος του 11888, ο οποίος στην πραγματικότητα δουλεύει στη Leo και εμπνεύστηκε τη διαφήμιση, δεν το προόριζαν για viral. Αλλά το «Τυχαίο; Δε Νομίζω!» είναι ίσως η πιο πολυφορεμένη ατάκα του Q2 2010.
Όπως έμαθα πρόσφατα από δυο κοπέλες που εργάζονται στον ΟΤΕ, η κίνηση του 11888 αυξήθηκε κατακόρυφα με αυτό το διαφημιστικό. Και εννοείται ότι οι πελάτες πετάνε την ατάκα και στους operators.