The New Stuff - Suit digital marketing

«ΚΑΛΟΤΑΞΗβη»: UTC activation από την Ήβη

Mara Havaki


Αν αναρωτιέσαι που θα πας διακοπές φέτος το καλοκαίρι, η Ήβη, σε συνεργασία με τη Socialab, σε προσκαλεί στο μεγαλύτερο ταξίδι της χρονιάς!

Με την ενέργεια «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη», η Ήβη προχώρησε σε μία UTC (under the cap) ενέργεια την οποία υλοποίησε η Socialab και φιλοξενείται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο και άκρως καλοκαιρινό microsite.

KalotaxiviPost

Στο πλαίσιο της «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη», κάθε χρήστης μπορεί να βρει έναν αποτυπωμένο κωδικό κάτω από τα χρυσά καπάκια και τα ασημί δακτυλίδια των συσκευασιών των προϊόντων Ήβη, να τον πληκτρολογήσει στην ειδική φόρμα του site και να διεκδικήσει τις καλοκαιρινές του διακοπές.

Αυτός άλλωστε είναι και ο ορισμός μίας UTC ενέργειας. Οι χρήστες βρίσκουν κάτω από το καπάκι της εκάστοτε συσκευασίας ενός προϊόντος έναν τυχερό κωδικό, με τον οποίο μπορούν να διεκδικήσουν δώρα. Στόχος μία τέτοιας ενέργειας είναι τόσο η αύξηση του engagement των fans, όσο και η δημιουργία buzz και virality. Επομένως, με τη δημιουργία μίας δυνατής εμπειρίας για το χρήστη παρακινείται και ισχυρό word of mouth. 

Ένα ακόμη πιο ισχυρό στοιχείο της ενέργειας, είναι ότι αναδυκνείει με τον καλύτερο τρόπο, τον αποδοτικό και συνεργατικό τρόπο που μπορεί το digital να συνδεθεί και να ενισχύσει τις πωλήσεις ενός προϊόντος, διαφορετικά, δημιουργικά και ανταποδίδοντας στο κόσμο, που επιλέγει και υποστηρίζει το brand.

Το ξεχωριστό της «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη» είναι πως όλοι κερδίζουν! Κάθε κωδικός είναι ξεχωριστός και ισοδυναμεί με έκπτωση σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για προορισμούς της επιλογής τους. Τα δώρα όμως δε σταματούν εκεί, αφού κάθε χρήστης με την εισαγωγή του κωδικού μπαίνει και στην κλήρωση για να κερδίσει τις φετινές του διακοπές στον προορισμό που επιθυμεί. Τα δώρα είναι προσφορά της εταιρίας Travelplanet24, την οποία και επέλεξε η Pepsico-Ήβη, σε συνεργασία με τη Socialab, ως βασικό της συνεργάτη σε αυτή την προσπάθεια.

Στο microsite της ενέργειας, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το μέρος το οποίο θα ήθελε να επισκεφθεί αυτό το καλοκαίρι και να ενημερωθεί με βασικές πληροφορίες για αυτό.  Ακόμη, περιλαμβάνονται ειδικό tab στο οποίο θα ανακοινώνονται οι ημερήσιοι και εβδομαδιαίοι νικητές, οδηγίες και into-video για τη διαδικασία συμμετοχής, όπως και αναλυτική αναφορά των δώρων και των όρων της ενέργειας.

[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=TaxLpyu4zN8]

Η εμπειρία ωστόσο συνεχίζεται, με κάθε χρήστη να μπορεί να «ανεβάσει» φωτογραφίες από τις διακοπές του παρέα με την Ήβη, σε Facebook, Instagram και Twitter συνοδευόμενες από το hashtag #kalotaksivi.

Η ενέργεια «ΚΑΛΟΤΑΞΗβη» ξεκίνησε από τα μέσα Απριλίου, θα διαρκέσει μέχρι και τις 15 Ιουλίου και φιλοξενείται στο επίσημο site της και στην επίσημη σελίδα της Ήβη στο Facebook.

Εσύ είδες κάτω από το καπάκι της δικής σου Ήβη;

Advertising · Greek Case Studies · Online Marketing

case study · utc

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting