The New Stuff - Suit digital marketing

Όταν το iPhone λυγίζει, η KitKat έχει κέφια

Dora Ekaterini


Τα ψηφιακά μέσα είναι μια συνεχώς αυξανόμενη πηγή ενημέρωσης, διασκέδασης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης και οι καταναλωτές είναι πλέον εκτεθειμένοι όχι μόνο στις πληροφορίες που παρουσιάζει το κάθε brand για τα προϊόντα του, αλλά πολύ περισσότερο σε όσα λένε οι φίλοι τους, οι γνωστοί τους και τα άλλα brands γι’ αυτά. Και είναι πολύ πιθανό να επηρεαστούν από την άποψη όλων των παραπάνω.

iphone bendgate

Όλα στο φως, θα έλεγα εγώ. Στο μυαλό μου εδώ και μέρες γυρίζει το bendgate της Apple. Ένας καταναλωτής αναφέρει σε video ότι το νέο του iPhone 6 Plus λύγισε, όντας πολλές ώρες στην τσέπη του τζιν του. Φυσικά το video κάνει το γύρω του κόσμου. Φυσικά και υπάρχουν αντιδράσεις. Μεταξύ αυτών και ενδεχομένως η καλύτερη, αυτή της Kit Kat, η οποία ανέβασε post στο twitter με μια μπάρα της εν λόγω σοκολάτας, σπασμένη κατά 45 μοίρες, σχολιάζοντας “δεν λυγίζουμε, σπάμε”.

Δεν θέλω να εστιάσω τόσο στο γεγονός της ατυχίας από πλευράς Apple, όσο στην αλληλεπίδραση μεταξύ των brands μέσω της έντονης διείσδυσης των ψηφιακών μέσων – εδώ κολλάει το όλα στο φως. Τα brands πλέον μοιάζουν τόσο ευάλωτα, αν αναλογιστούμε και τις πληροφορίες που λαμβάνει ο καταναλωτής. Βέβαια θα μου πείτε, πάντα ήταν ευάλωτα γιατί πάντα υπήρχε ο ανταγωνισμός και πάντα κάποιος ήθελε να ”φάει” λίγο από το μερίδιο του άλλου στην αγορά. Ξέρω. Δεν είμαι πολύ μεγάλη για να θυμάμαι τι συνέβαινε 30 χρόνια πριν αλλά είμαι σίγουρη ότι αυτή η ανταπόκριση δευτερολέπτων σε οτιδήποτε συμβαίνει, δεν είναι ίδια όπως παλιά.

Καταλήγω στο ότι στον χώρο του digital πετυχαίνουν τα brands που επιδεικνύουν γρήγορα αντανακλαστικά. Ωστόσο αυτός είναι ο μαγικός κόσμος του marketing και καλά θα κάνουμε να τον αποδεχτούμε και να είμαστε αρκετά παρατηρητικοί με τις όποιες κινήσεις. Ή αλλιώς, welcome to the jungle!

Case Studies · Twitter · Viral

bendgate · KitKat

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Retail - Food · Technology

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting