The New Stuff - Suit digital marketing

Όταν το iPhone λυγίζει, η KitKat έχει κέφια

Dora Ekaterini


Τα ψηφιακά μέσα είναι μια συνεχώς αυξανόμενη πηγή ενημέρωσης, διασκέδασης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης και οι καταναλωτές είναι πλέον εκτεθειμένοι όχι μόνο στις πληροφορίες που παρουσιάζει το κάθε brand για τα προϊόντα του, αλλά πολύ περισσότερο σε όσα λένε οι φίλοι τους, οι γνωστοί τους και τα άλλα brands γι’ αυτά. Και είναι πολύ πιθανό να επηρεαστούν από την άποψη όλων των παραπάνω.

iphone bendgate

Όλα στο φως, θα έλεγα εγώ. Στο μυαλό μου εδώ και μέρες γυρίζει το bendgate της Apple. Ένας καταναλωτής αναφέρει σε video ότι το νέο του iPhone 6 Plus λύγισε, όντας πολλές ώρες στην τσέπη του τζιν του. Φυσικά το video κάνει το γύρω του κόσμου. Φυσικά και υπάρχουν αντιδράσεις. Μεταξύ αυτών και ενδεχομένως η καλύτερη, αυτή της Kit Kat, η οποία ανέβασε post στο twitter με μια μπάρα της εν λόγω σοκολάτας, σπασμένη κατά 45 μοίρες, σχολιάζοντας “δεν λυγίζουμε, σπάμε”.

Δεν θέλω να εστιάσω τόσο στο γεγονός της ατυχίας από πλευράς Apple, όσο στην αλληλεπίδραση μεταξύ των brands μέσω της έντονης διείσδυσης των ψηφιακών μέσων – εδώ κολλάει το όλα στο φως. Τα brands πλέον μοιάζουν τόσο ευάλωτα, αν αναλογιστούμε και τις πληροφορίες που λαμβάνει ο καταναλωτής. Βέβαια θα μου πείτε, πάντα ήταν ευάλωτα γιατί πάντα υπήρχε ο ανταγωνισμός και πάντα κάποιος ήθελε να ”φάει” λίγο από το μερίδιο του άλλου στην αγορά. Ξέρω. Δεν είμαι πολύ μεγάλη για να θυμάμαι τι συνέβαινε 30 χρόνια πριν αλλά είμαι σίγουρη ότι αυτή η ανταπόκριση δευτερολέπτων σε οτιδήποτε συμβαίνει, δεν είναι ίδια όπως παλιά.

Καταλήγω στο ότι στον χώρο του digital πετυχαίνουν τα brands που επιδεικνύουν γρήγορα αντανακλαστικά. Ωστόσο αυτός είναι ο μαγικός κόσμος του marketing και καλά θα κάνουμε να τον αποδεχτούμε και να είμαστε αρκετά παρατηρητικοί με τις όποιες κινήσεις. Ή αλλιώς, welcome to the jungle!

Case Studies · Twitter · Viral

bendgate · KitKat

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Retail - Food · Technology

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

»

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

»

5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

»

Τι είναι το TikTok και πώς μπορείτε να διαφημιστείτε σε αυτό

»

4 Instagram Accounts για να πάρεις έμπνευση

»

Αύξησε το traffic με 3 απλά SEO tips για μικρές επιχειρήσεις

»

Social Media Marketing Tips για κάθε πλατφόρμα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο