KLM Meet & Seat
Πώς το κάνουν αυτό; Με βάση το προφίλ τους.
Φυσικά, όποιος δε θέλει να συμμετέχει δε χρειάζεται να κάνει τίποτα. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως η κίνηση δε φαίνεται υπερβολική σε κάποιους.
Ήδη η εταιρεία nma που δημιουργεί animations από υπάρχουσες ειδήσεις έχει βρει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας τέτοιας υπηρεσίας και δε φοβάται να το διακωμωδίσει.
[youtube==www.youtube.com/watch?v=zVrnZhLGUco]
Φυσικά το σημαντικό της υπόθεσης δεν είναι τόσο το novelty όσο το concept του πως η online παρουσία μας μπορεί να επηρεάσει τη φυσική εμπειρία μας. Και το πώς μια εταιρεία μπορεί να το αξιοποιήσει αυτό για να μας προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία και παράλληλα να δημιουργήσει buzz και να κάνει πωλήσεις.
Περισσότερα στο Wired.