The New Stuff - Suit digital marketing

Το «φάουλ» της KLM στο Twitter

George Voudouris


Το mundial πλησιάζει στο τέλος του, και, μαζί με μοναδικές ποδοσφαιρικές συγκινήσεις, έφερε και ενδιαφέροντα περιστατικά στον κόσμο των social media. Ένα από αυτά ήταν και το tweet της KLM στην εθνική ομάδα του Μεξικού, μετά τη νίκη των Ολλανδών, το οποίο έγινε αμέσως viral προκαλώντας οργή στους Μεξικανούς. Η ολλανδική αεροπορική εταιρεία ανέβασε μια φωτογραφία με το σήμα των αναχωρήσεων, ένα εικονίδιο με σομπρέρο, πόντσο και μουστάκι, και το σχόλιο: Adios Amigos.

Μετά την άμεση κατακραυγή από εκατοντάδες χρήστες, η εταιρεία κατέβασε το tweet και απολογήθηκε για την «ατυχή» της ανάρτηση, όμως, ό,τι δημοσιεύεται στο ίντερνετ μένει πάντα εκεί, και δεν ήταν λίγοι εκείνοι που πρόλαβαν να απαθανατίσουν το tweet.

klm adios amigos

«Ήταν ένα αστειάκι. Σε καμία περίπτωση δεν θέλαμε να προσβάλλουμε τους Μεξικανούς. Η αντίδραση ήταν υπερβολική», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας, προσπαθώντας να αντιστρέψει το κλίμα προς όφελος της KLM και να προβάλλει τον χιουμοριστικό χαρακτήρα της εταιρείας.

Περιστατικά όπως αυτό επιβεβαιώνουν πόσο προσεκτικοί πρέπει να είμαστε σε οποιαδήποτε ανάρτηση κάνουμε στα social media όταν αντιπροσωπεύουμε ένα μεγάλο brand. Η KLM ρίσκαρε ένα κομμάτι από την πελατειακή της πίτα, καθώς υπήρχαν πολυάριθμα σχόλια που ανέφεραν, ότι δεν θα την ξαναπροτιμήσουν στις αεροπορικές τους διαδρομές, ή που την χαρακτήριζαν ρατσιστική, βάζοντας σε κίνδυνο το image της εταιρείας.

Είναι πραγματικά δύσκολο, οι αναρτήσεις μας να έχουν μαζική απήχηση και χρειάζεται να υπάρχει ιδιαίτερη σκέψη σε ό,τι αφορά το ύφος που θα επιλέξουμε για να εκφράσουμε την ιδέα μας. Πολλές φορές, στην προσπάθεια να δώσουμε έναν πιο ανάλαφρο χαρακτήρα, κινδυνεύουμε να παρεξηγηθούμε.

Δεν λέει κανείς, ότι ένα μέσο όπως τα κοινωνικά δίκτυα επιβάλλεται να έχουν σοβαρό και απόμακρο χαρακτήρα, το αντίθετο θα έλεγα. Καλό είναι, όμως, να σκεφτόμαστε, όχι μόνο καινοτόμα και δημιουργικά, αλλά και με ιδιαίτερη μνεία στο προφίλ των αποδεκτών των μηνυμάτων μας.

Social Media · Twitter

klm · Twitter

George Voudouris

Ο Γιώργος είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις. Δραστηριοποιείται στο χώρο των social media και αγαπά το ραδιόφωνο και τη μουσική γενικότερα.

Recently Published

»

5 Χρήσεις των Google Trends για την ενίσχυση του SEO σας!

»

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο