The New Stuff - Suit digital marketing

Ένα Vending Machine για τη Lanes

George Anagnostopoulos


Lanes_VM

Τα Vending Machines είναι «της μοδός» τόσο στο direct marketing, όσο και στο digital marketing.

Το πιο ενημερωμένο website με διαφημίσεις στον κόσμο, το Ads of the World, δίνει πάνω από 20 διαφορετικές ιδέες που έχουν γίνει με «αυτόματους πωλητές».

Εδώ και καιρό έχουμε δει πολύ όμορφα vending machines, σε προωθητικές ενέργειες του εξωτερικού και έπρεπε οπωσδήποτε να κάνουμε κάτι αντίστοιχο και στην Ελλάδα, αφού η πρωτοτυπία βοηθάει στο top-of-mind.

Έτσι λοιπόν, πριν 2 μήνες, εμείς στη Socialab πήγαμε στον πελάτη μας Lanes Health και προτείναμε να «ενισχύσει» τις below-the-line ενέργειές του με το να ενσωματώσει το digital χαρακτήρα τους.

Κατασκευάσαμε ένα φοβερό «αυτοματοποιημένο» vending machine με τη Μαμά και το βάλαμε στο Mall. Η Μαμά είναι ένα concept το οποίο δημιούργησε η διαφημιστική του πελάτη μας και εμείς το πήγαμε λίγο παραπέρα, αρχικά με τις online ενεργοποιήσεις μας και τώρα με τις offline (αλλά και πάλι digital).

Το concept απλό: Πας μπροστά από το μηχάνημα, η Μαμά σε τσεκάρει και σου ζητάει να κάνεις κάτι. Αν το κάνεις, η Μαμά σε επιβραβεύει με βιταμινούλα. Αν όχι, ακούς τα εξ αμάξης τύπου «βρε εγώ έτσι σε έχω μεγαλώσει;» ακολουθούμενο από ένα κήρυγμα, από αυτά που μας έχει συνηθίσει το στερεότυπο της Ελληνίδας Μάνας. <3

[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=H3WsJ3tCf_Q]

Και εδώ να πούμε κάτι βασικό και να κάνουμε την αντιστοιχία αριθμών με ένα online funnel:

Το να κάνεις την ενέργειά σου σε έναν όροφο στο Mall σε ένα busy Σαββατοκύριακο, σημαίνει ότι θα έχουνε οπτική επαφή με το brand σου, καμιά 200.000 άνθρωποι. Αυτά είναι σα να λέμε τα impressions σου.

Μία κλίμακα παρακάτω, είναι εκείνοι που το είδαν και το έκαναν register. Σαν να λέμε τα viewable impressions.

Ακόμα μια κλίμακα στο funnel παρακάτω εκείνοι με τους οποίους είχες engagement και σταθήκανε μπροστά στο μηχάνημα. Κάποιοι παίξανε (like), το συζητήσανε μεταξύ τους (comment) ή το βγάλανε φωτογραφία / video και το μοιραστήκανε με τους φίλους τους (share).

Όμως, αν όλο κι όλο αυτό που έκανες ως marketer είναι να κάνεις το promo σου, τότε έχεις χάσει τη μεγάλη ευκαιρία. Η μεγάλη ευκαιρία είναι το να έχεις σχεδιάσει την ενέργειά σου με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει ενδιαφέρον για να το παρακολουθήσει κάποιος online μόλις αυτή ολοκληρωθεί. Γι αυτό δημιουργήσαμε το video.

Πόσοι είναι αυτοί;

Σκέψου ότι το πρώτο 24ωρο με μια μικρή online καμπάνια με YouTube preroll, είχαμε 40.000 impressions. Από αυτούς, το 15%, δηλαδή περίπου 8.000 άνθρωποι επέλεξαν να δούνε το video των 2,5 λεπτών για να τους κάνει να χαμογελάσουν.

Επίσης λέω ότι, έτσι όπως την κόβω την καμπάνια, το video θα έχει 200.000 impressions μέχρι το τέλος της καμπάνιας και 35.000 views.

Βοήθησε λέτε ο συνδυασμός direct marketing με το digital marketing να έχουν πιο top of mind το Lanes brand;

Εγώ λέω ναι. Και βλέπω τη Μαμά να συμφωνεί.

Interactive · Social Media · Why you need a good agency

below the line · direct marketing · funnel · mall · vending machine

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting