The New Stuff - Suit digital marketing

Leroy Merlin Greece

George Anagnostopoulos


Επισκεπτόμενος τη σελίδα του IKEA στο Facebook, που έχει κάνει πολύ σοβαρή δουλειά και ωραίες (μεγάλες αλλά και αποτελεσματικές) ενέργειες τα τελευταία δύο χρόνια, αναρωτήθηκα κατά πόσον έχει σελίδα ο ανταγωνιστής τους, Leroy Merlin.

Προς έκπληξή μου, έχει σελίδα, την οποία συντηρούν καθημερινά από το Μάιο. Παρόλα αυτά έχουν μόνο 281 fans. Γιατί;

Η απάντηση είναι πως δε γνωρίζω ακριβώς γιατί. Αλλά αν έπρεπε να απαντήσω θα έλεγα πως 9 στις 10 φορές που συμβαίνει κάτι, αυτό οφείλεται στο ότι κάποιος (marketer, agency, freelancer, δεν ξέρω ποιός σε αυτή την περίπτωση) θεώρησε πως είναι σωστό να υπάρχει μια σελίδα η οποία έχει περιεχόμενο το οποίο απευθύνεται σε καταναλωτές, αλλά την ίδια στιγμή δεν επενδύει σε ενέργειες προκειμένου να έχει κοινό η σελίδα.

Με λίγα λόγια, κάποιος έχει την ευθύνη του περιεχόμενου, κάποιος πληρώνεται γι αυτό το effort (και όχι μόνο για περιεχόμενο φαντάζομαι, αλλά και για moderation το οποίο ανάλογα με το πόσο καλά αυτό γίνεται, το κόστος μπορεί να είναι μεγαλύτερο), αλλά δεν κάνουν τίποτα για να το βρούν οι καταναλωτές.

Μόνο και μόνο οι εργαζόμενοι της αλυσίδας νομίζω είναι περισσότεροι από 280. Πού είναι όλο αυτό το κοινό;

Προφανώς δεν έχω τίποτα απέναντι στo Leroy Merlin. Δεν τους γνωρίζω, δε με γνωρίζουν. Αλλά είναι ένα παράδειγμα μιας προσπάθειας που για 6 μήνες φαίνεται να έχει μείνει στη μέση. Σίγουρα υπάρχει κάποιος λόγος γι αυτό, αλλά αυτό είναι μια κακή εικόνα στα social media.

 

Facebook

leroy merlin

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο