The New Stuff - Suit digital marketing

Οι σελίδες στο LinkedIn που… το κάνουν σωστά!

Natalia Boubaliki


Τα τελευταία δύο χρόνια, το LinkedIn έχει εξελιχθεί από ένα μέσο που αφορούσε κυρίως προσλήψεις και γνωριμίες επαγγελματικού ενδιαφέροντος σε κάτι πολύ πιο ουσιαστικό: μία πηγή περιεχομένου  – κατά κύριο λόγο branded.

Με την απόκτηση του SlideShare το Μάιο του 2012, το LinkedIn έκανε την επανάστασή του, ενώ συνέχισε να επενδύει στην προώθηση του αυθεντικού επαγγελματικού περιεχομένου με την αγορά του Pulse και το λανσάρισμα του LinkedIn Influencer Program.

Αυτά είναι φοβερά νέα για τα brands, τα οποία μπορούν πλέον να προσεγγίσουν ένα νέο κοινό, μέσω των εταιρικών τους σελίδων στο LinkedIn. Τα πιο εντυπωσιακά παραδείγματα εταιριών, οι οποίες έχουν διαπιστώσει τη δυναμική του μέσου και έχουν αντιληφθεί την ευκαιρία τόσο σε επίπεδο B2B όσο και σε B2C, παρουσιάζονται ακολούθως:

1) Coca  – Cola

H σελίδα της Coca – Cola στο LinkedIn μοιράζεται τακτικά περιεχόμενο από το Coca- Cola journey, το ψηφιακό περιοδικό της εταιρείας, το οποίο αριθμούσε πάνω από 13 εκατομμύρια αναγνώστες τον περασμένο χρόνο. Αν και τα 2/3 του κοινού του περιοδικού είναι 28-35, με το μεγαλύτερο ποσοστό να βρίσκεται στο 18- 25, το interaction των 514.562 followers της σελίδας στο LinkedIn είναι αξιοσημείωτο.

Ο Journey Co- Managing Editor Jay Moye υποστηρίζει ότι αν και το κοινό του LinkedIn είναι διαφορετικό και με τους περισσότερους επαγγελματίες, όπως άλλωστε είναι  η φύση του μέσου σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα social networks, το CTR στα story links που δημοσιεύονται είναι σημαντικά υψηλότερο συγκριτικά με το Facebook και το Twitter.

 2) AppleOne

Ως ένα agency ευρέσεως εργασίας, η AppleOne αντί απλά να ανεβάζει τις θέσεις εργασίας, αντ’ αυτού μοιράζεται φοβερές συμβουλές για όσους αναζητούν εργασία ενώ όλα τα posts συνδυάζονται με εικόνες που κεντρίζουν το ενδιαφέρον.

3) Mashable

To Mashable βρίσκεται στη λίστα με τις καλύτερες εταιρικές σελίδες στο LinkedIn του 2013. Εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς το γιατί, αφού διαθέτει τόνους υλικού το οποίο είναι κατάλληλο για share, όπως tips παραγωγικότητας ” Πως να πετύχεις στη δουλειά χωρίς να γίνεις εργασιομανής”.

4) Four Seasons Hotels and Resorts

Ο σκοπός τη σελίδας αυτής είναι προφανής: να κάνει την αλυσίδα των ξενοδοχείων ένα ειδυλλιακό περιβάλλον όχι μόνο για να εργαστεί κανείς αλλά και για να μείνει. Τον τελευταίο στόχο, τον πετυχαίνει ανεβάζοντας video, όπως αυτό για την παροχή Private Jet υπηρεσιών.

[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=VbL_IYACw7k]

5) IBM

To 2012, η IBM έφτασε στην κορυφή των rankings του LinkedIn, με 1.8 interactions. Στη σελίδα  έχουν προστεθεί κοντά 1 εκατομμύριο followers, ενώ πάνω από 1.75 εκατομμύρια είναι εγγεγραμμένοι χρήστες για updates της εταιρίας. Ο τεχνολογικός αυτός κολοσσός μοιράζεται με το κοινό του ένα εξαιρετικό μείγμα ιστοριών πού αντλεί από το web σε συνδυασμό με το δικές τους ενδιαφέρουσες ιστορίες.

6) Hewlett – Packard

Από τις πιο  δυναμικές και ενδιαφέρουσες σελίδες στο LinkedIn, η Hewlett – Packard διαθέτει εξαιρετικό και ποικίλο περιεχόμενο πάνω σε θέματα ηγεσίας, ανάλυσης δεδομένων κ.α., τα οποία συγκεντρώνουν μεγάλο interaction από τους 1.6 εκατομμύρια followers.

Το LinkedIn δεν ήρθε μόνο για να μείνει, αλλά και για να αλλάξει τα δεδομένα στην επαγγελματική δικτύωση και παραγωγή σχετικού περιεχομένου.

 

Case Studies · Social Media

Natalia Boubaliki

Η Ναταλία είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και εργάζεται τα τελευταία 4 χρόνια στον τομέα του Marketing.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting