The New Stuff - Suit digital marketing

Το LinkedIn αλλάζει και επιλέγει περισσότερη εικόνα!

Marie Pololou


Το LinkedIn προσαρμόζεται στις τάσεις της εποχής και αλλάζει ορισμένα χαρακτηριστικά του που αφορούν το visual κομμάτι του.

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης για κάθε είδους επαγγελματίες δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να προσθέσουν στο profile τους μία μεγάλη cover photo. Αυτή η ενέργεια μας παραπέμπει αρκετά σε μία προσπάθεια για personal branding όμοιο με αυτό του Facebook, του Twitter και του Google Plus.

00

Σε σχετική ανακοίνωση το LinkedIn αναφέρει πως επιθυμεί το profile κάθε χρήστη να αντιπροσωπεύει όσο το δυνατόν καλύτερα το μοναδικό brand που εκπροσωπεί. Εκτός από την cover photo, τα profiles των χρηστών θα έχουν μεγαλύτερων διαστάσεων profile picture από πριν καθώς και μεγαλύτερο profile header-επικεφαλίδα-. Όσον αφορά, τους premium users, αυτοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν cover photo από ένα πακέτο διαφόρων φωτογραφιών. Οι χρήστες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μη συμπεριλάβουν σημαντικές πληροφορίες στο κάτω μέρος της cover photo τους, καθώς αυτό θα καλύπτεται από την profile picture τους και το profile header τους με αποτέλεσμα να μην είναι ορατό στους υπόλοιπους χρήστες. Επίσης, το επάνω μέρος της cover photo θα καλύπτεται από μία γκρι λωρίδα και κατά συνέπεια αυτό το κομμάτι της cover photo θα είναι δυσδιάκριτο.

Αξίζει να αναφερθεί πως δεν υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά to το περιεχόμενο της cover photo και το κείμενο που θα περιλαμβάνει. Επίσης, μέχρι στιγμής τα καινούρια backrounds δεν είναι ορατά σε φορητές συσκευές και δεν είναι ακόμα γνωστό αν θα είναι και στο μέλλον. Τα νέα χαρακτηριστικά του LinkedIn εξαπλώνονται προς το παρόν στους premium users και σε μερικούς μήνες θα εξαπλωθούν και στους υπόλοιπους. Εν αναμονή λοιπόν των εξελίξεων!

Social Media

branding · linkedin · Social Media

Marie Pololou

Η Μάρι σπούδασε Ναυτιλιακά στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Στη συνέχεια εργάστηκε για πέντε χρόνια σε ναυτιλιακή εταιρεία σε διάφορα τμήματα. Ήθελε όμως να ακολουθήσει ένα πιο δημιουργικό δρόμο και έτσι αποφάσισε να παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing στο ALBA Graduate Business School. Έπειτα παρακολούθησε δύο σεμινάρια με θέμα τα Social Media και το Digital Marketing. Αυτή τη στιγμή κάνει την πρακτική της σε Digital Marketing Agency.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο