The New Stuff - Suit digital marketing

LinkedIn: Είναι το κατάλληλο μέσο να διαφημίσω το προϊόν μου;

Nontas Karavias


Αν διαβάζετε αυτό το blog σίγουρα ξέρετε πως οι κυρίαρχοι τρόποι να διαφημιστεί κανείς online είναι μέσω της πλατφόρμας του Facebook και της Google. Το μέγεθος των δικτύων αυτών είναι τόσο μεγάλο που δικαιολογημένα η παρουσία σε αυτά είναι σχεδόν επιτακτική. Θα ξέρετε ενδεχομένως και την δυνατότητα διαφήμισης μέσω του LinkedIn.

Αλλά – μεταξύ μας τώρα – μάλλον δεν έχετε ασχοληθεί μαζί του και πολύ…

“Το LinkedIn δεν είναι το τυπικό κοινωνικό δίκτυο. Έχει πολύ εξειδικευμένο κοινό.”
“Το LinkedIn έχει πολύ μικρότερο κοινό από τα άλλα δίκτυα”
“Το LinkedIn είναι μόνο για B2B
“Το LinkedIn είναι ακριβό
“To LinkedIn δεν χρησιμοποιείται τόσο πολύ ακόμα και από τους χρήστες του”

blah-blah-blah

Από τη μία όλα αυτά έχουν μία βάση, αλλά πρέπει να δούμε την συνολική εικόνα για να μπορέσουμε να κρίνουμε το LinkedIn ως διαφημιστική πλατφόρμα.

Τι μοναδικό προσφέρει το LinkedIn;

Στον πυρήνα της έννοιας του marketing βρίσκεται η έννοια της στόχευσης. Χωρίς στόχευση δεν θα υπήρχε και marketing. Στην ουσία αυτό πουλάνε όλες οι διαφημιστικές πλατφόρμες, έχοντας η καθεμία τον δικό της τρόπο να πετυχαίνει αυτόν τον σκοπό. Έτσι και το LinkedIn, πετυχαίνει τη στόχευση του κοινού με έναν μοναδικό και δύσκολα αντιγράψιμο προς το παρόν τρόπο.

Το LinkedIn στοχεύει με βάση την επαγγελματική δραστηριότητα / ιδιότητα του κάθε χρήστη. Αυτό θεωρητικά γίνεται και με το Facebook, αλλά όπως καταλαβαίνουμε η στόχευση δεν είναι ακριβής καθώς σπανίως οι χρήστες μοιράζονται και ανανεώνουν τις λεπτομέρειες της επαγγελματικής τους ζωής εκεί.
Στο LinkedIn όμως τις μοιράζονται, και μάλιστα τα δεδομένα είναι πολύ ακριβή.

Τι σημαίνει αυτό;

Σημαίνει πως το LinkedIn είναι ένα αναντικατάστατο μέσο για όσους θέλουν να διαφημίσουν το προϊόν τους σε άτομα συγκεκριμένης επαγγελματικής ιδιότητας. Δεν έχει τόσο νόημα να διαφημίσεις αναψυκτικά, σοκολάτες ή φορέματα εδώ. Αν όμως πουλάς πχ. λογισμικό για management νοσοκομείων, συμβουλευτικές υπηρεσίες marketing, ή επαγγελματικούς εκτυπωτές, έχει πολύ νόημα να χρησιμοποιήσεις το LinkedIn ως τη βασική σου πλατφόρμα για online διαφήμιση.

Θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι ένα μέσο για όποιον προωθεί προϊόντα Β2Β. Αυτό είναι σωστό, αλλά μόνο εν μέρει, καθώς υπάρχουν industries Β2C για τις οποίες το LinkedIn είναι ιδανικό εργαλείο marketing. Σκεφτείτε πχ. πανεπιστημιακά ιδρύματα που ψάχνουν ποιοτικούς φοιτητές για να διαφημίσουν τα νέα προγράμματα MBA.

Ο γενικός κανόνας είναι να καταλάβεις για ποιόν λόγο το κοινό σου χρησιμοποιεί το LinkedIn.
Spoiler alert: Όχι για να παίζει παιχνίδια, όχι για να βλέπει αστείες φωτογραφίες, όχι για να μιλά με τους φίλους του, όχι για να ενημερώνεται για τα πολιτικά… Ο χρήστης κατά κύριο λόγο είναι εκεί για την προσωπική του και – κυρίως – επαγγελματική του ανάπτυξη. Και αυτό είναι το βασικό πράγμα που πρέπει να έχει ο διαφημιστής υπόψη του όταν σκέφτεται να διαφημίσει στο LinkedIn.

Σε επόμενα μας άρθρα θα εμβαθύνουμε  και περισσότερο στις δυνατότητες της πλατφόρμας του LinkedIn και στο πως έχει εξελιχθεί τον τελευταίο καιρό.

Αναμείνατε…

Advertising · Facebook · Google · LinkedIn · Social Media · Tools

b2b · linkedin

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

»

Τα 5 Brands με τις καλύτερες Digital Marketing Strategies

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο