Το LinkedIn λανσάρει ένα νέο τρόπο διαφήμισης!
Το LinkedInφαίνεται να αντιμετωπίζει προβλήματα με τα έσοδά του, καθώς το κομμάτι των διαφημίσεών του δεν αξιοποιεί πλήρως τους 414 εκατομμύρια users τους οποίους έχει. Οι users του, του δίνουν πάρα πολλά data τα οποία μέχρι στιγμής το LinkedIn δεν έχει αξιοποιήσει επαρκώς. Ήρθε λοιπόν η στιγμή που το LinkedIn θα επιχειρήσει να αλλάξει τα ως τώρα δεδομένα και να χρησιμοποιήσει αυτά τα δεδομένα για να βρει νέες λύσεις στον τομέα της πρόσληψης, της εξέλιξης της σταδιοδρομίας, της μάθησης και φυσικά της …διαφήμισης.
Για να το πετύχει αυτό, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα άλλο είδος targeting για τις διαφημίσεις του, το οποίο ονόμασε “Account Targeting”. Η μέθοδος αυτή θα επιτρέπει στους διαφημιστές να τρέχουν καμπάνιες σε μεγάλη κλίμακα και σαν λειτουργία θυμίζει πολύ τα Custom Audiences του Facebook. Θα μπορούν τώρα οι διαφημιστές να ανεβάσουν μια λίστα από επιχειρήσεις, από τις 8.000.000 υπάρχουσες (μπορεί να επιλέξει μέχρι 30.000), και να στοχεύσουν με διαφήμιση τους εργαζόμενους αυτών των επιχειρήσεων. Από εκεί και πέρα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ήδη υπάρχουσες επιλογές στόχευσης, δηλαδή τη στόχευση με βάση τη θέση, την εμπειρία και τα δημογραφικά τους στοιχεία. Τα νέα αυτά features, επιτρέπουν στο διαφημιστή όχι μόνο να επιλέγει σε ποιους θα εμφανιστεί η διαφήμισή του, αλλά και να αποκλείσει όσους δεν θεωρεί ότι ανήκουν στο κατάλληλο κοινό για την καμπάνια του.
Αυτή η κίνηση έρχεται να ενισχύσει ακόμα πιο πολύ το βασικό διαφημιστικό προϊόν της εταιρίας, τα “Sponsored Updates”, το οποίο το 2015 της απέφερε $581 εκ, δηλαδή το 50% των εσόδων της!
Αυτό φυσικά δεν είναι το μόνο νέο feature που θα λανσάρει το LinkedIn στο άμεσο μέλλον, καθώς ψάχνει να λανσάρει και άλλα premium διαφημιστικά προϊόντα, τα οποία θα είναι διαθέσιμα μόνο μέσω συγκεκριμένων agencies και αντίστοιχα να διαθέσει τα υπάρχοντα premium προϊόντα στην Self Serve πλατφόρμα της, ώστε όλοι να έχουν πρόσβαση σε αυτά.