The New Stuff - Suit digital marketing

Νέο Feature από το LinkedIn: Professional Publishing Platform!

Marianna Stathopoulou


Το LinkedIn, το μεγαλύτερο επαγγελματικό social network, προσφέρει μία νέα δυνατότητα στα μέλη του, δίνοντάς τους πρόσβαση στην γνώση των επιχειρήσεων. Σύμφωνα με ανακοίνωσή του, προτεραιότητά του είναι ο χρόνος που ξοδεύουν στο LinkedIn να είναι εποικοδομητικός και να τους κάνει καλύτερους στην δουλειά τους. Τα πολύτιμα Influencer posts, καθώς και το ευρύ φάσμα professional content από τους εκατομμύρια publishers, αποτελούν ήδη ένα δυναμικό περιεχόμενο στο LinkedIn. Ωστόσο, οι πολύτιμες και ποικίλες εμπειρίες των μελών του, καθώς και οι γνώσεις τους, δεν έχουν ακόμα καταγραφεί και δημοσιευθεί.

Το LinkedIn δημιουργεί μία publishing πλατφόρμα για τα μέλη της, παρέχοντας τους έτσι έναν νέο και αποτελεσματικό τρόπο να ενδυναμώσουν το brand τους. Αυτό το νέο feature δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα σε όλους τους χρήστες, αλλά η λογική του είναι η εξής: όταν κάποιο μέλος δημοσιεύει ένα post στο LinkedIn, το original content του συμπεριλαμβάνεται στο επαγγελματικό προφίλ του, μέσω ενός αξιόπιστου δικτύου, επιτυγχάνοντας έτσι reach στο μεγαλύτερο group από professionals που επιτεύχθηκε ποτέ. Έτσι λοιπόν, τα μέλη έχουν την δυνατότητα να «ακολουθούν» άλλα μέλη, χωρίς να ανήκουν στο ίδιο network και να δημιουργήσουν το δικό τους group από followers. Τέλος, μπορούν να συνεχίσουν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους, ποστάροντας φωτογραφίες, εικόνες, video και τις original παρουσιάσεις τους στο SlideShare.

art

Το LinkedIn Influencer ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2012 και διαθέτει κορυφαία άτομα στον χώρο του business, όπως ο Richard Branson, η Martha Stewart και ο Bill Gates. Οι εμπειρίες που έχουν μοιραστεί μέσω Influencer posts έχουν ουσιαστική απήχηση στα μέλη του LinkedIn και αποτελούν έναυσμα για συζητήσεις γύρω από τις επιχειρήσεις. Ο μέσος όρος  ενός Influencer Post έχει πάνω από 31.000 views και δέχεται πάνω από 250 likes και 80 comments. Το αποτέλεσμα; Εξαιρετικά υψηλό engagement για digital content.

Το LinkedIn συνεχίζει να προσθέτει συνεχώς νέους Influencers, που πραγματικά θέλουν να μοιράζονται τα insights και τις εμπειρίες τους απ’ ευθείας με τα LinkedIn members, ενώ ταυτόχρονα αξιολογεί τους ήδη υπάρχοντες Influencers, ούτως ώστε να εξακριβώνεται ότι το περιεχόμενο που δημιουργούν συνάδει με τα ενδιαφέροντα των μελών. Ο αριθμός των μελών που μπορούν να δημοσιεύσουν αυτή τη στιγμή στη νέα πλατφόρμα είναι 25.000 και συνεχώς επεκτείνεται και σε νέες γλώσσες.

Είναι προφανές ότι η κίνηση αυτή του LinkedIn προωθεί τον ουσιαστικό διάλογο γύρω από το business, βοηθάει στο να λαμβάνουν τα μέλη του personalized περιεχόμενο και αυξάνει το engagement. Έτσι και αλλιώς είναι γνωστό ότι στο χώρο του digital: content is king!

Social Media

linkedin

Marianna Stathopoulou

Η Μαριάννα είναι απόφοιτη του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι φανατική των social media και της τεχνολογίας. Αυτή τη περίοδο, δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting