The New Stuff - Suit digital marketing

Νέο Feature από το LinkedIn: Professional Publishing Platform!

Marianna Stathopoulou


Το LinkedIn, το μεγαλύτερο επαγγελματικό social network, προσφέρει μία νέα δυνατότητα στα μέλη του, δίνοντάς τους πρόσβαση στην γνώση των επιχειρήσεων. Σύμφωνα με ανακοίνωσή του, προτεραιότητά του είναι ο χρόνος που ξοδεύουν στο LinkedIn να είναι εποικοδομητικός και να τους κάνει καλύτερους στην δουλειά τους. Τα πολύτιμα Influencer posts, καθώς και το ευρύ φάσμα professional content από τους εκατομμύρια publishers, αποτελούν ήδη ένα δυναμικό περιεχόμενο στο LinkedIn. Ωστόσο, οι πολύτιμες και ποικίλες εμπειρίες των μελών του, καθώς και οι γνώσεις τους, δεν έχουν ακόμα καταγραφεί και δημοσιευθεί.

Το LinkedIn δημιουργεί μία publishing πλατφόρμα για τα μέλη της, παρέχοντας τους έτσι έναν νέο και αποτελεσματικό τρόπο να ενδυναμώσουν το brand τους. Αυτό το νέο feature δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα σε όλους τους χρήστες, αλλά η λογική του είναι η εξής: όταν κάποιο μέλος δημοσιεύει ένα post στο LinkedIn, το original content του συμπεριλαμβάνεται στο επαγγελματικό προφίλ του, μέσω ενός αξιόπιστου δικτύου, επιτυγχάνοντας έτσι reach στο μεγαλύτερο group από professionals που επιτεύχθηκε ποτέ. Έτσι λοιπόν, τα μέλη έχουν την δυνατότητα να «ακολουθούν» άλλα μέλη, χωρίς να ανήκουν στο ίδιο network και να δημιουργήσουν το δικό τους group από followers. Τέλος, μπορούν να συνεχίσουν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους, ποστάροντας φωτογραφίες, εικόνες, video και τις original παρουσιάσεις τους στο SlideShare.

art

Το LinkedIn Influencer ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2012 και διαθέτει κορυφαία άτομα στον χώρο του business, όπως ο Richard Branson, η Martha Stewart και ο Bill Gates. Οι εμπειρίες που έχουν μοιραστεί μέσω Influencer posts έχουν ουσιαστική απήχηση στα μέλη του LinkedIn και αποτελούν έναυσμα για συζητήσεις γύρω από τις επιχειρήσεις. Ο μέσος όρος  ενός Influencer Post έχει πάνω από 31.000 views και δέχεται πάνω από 250 likes και 80 comments. Το αποτέλεσμα; Εξαιρετικά υψηλό engagement για digital content.

Το LinkedIn συνεχίζει να προσθέτει συνεχώς νέους Influencers, που πραγματικά θέλουν να μοιράζονται τα insights και τις εμπειρίες τους απ’ ευθείας με τα LinkedIn members, ενώ ταυτόχρονα αξιολογεί τους ήδη υπάρχοντες Influencers, ούτως ώστε να εξακριβώνεται ότι το περιεχόμενο που δημιουργούν συνάδει με τα ενδιαφέροντα των μελών. Ο αριθμός των μελών που μπορούν να δημοσιεύσουν αυτή τη στιγμή στη νέα πλατφόρμα είναι 25.000 και συνεχώς επεκτείνεται και σε νέες γλώσσες.

Είναι προφανές ότι η κίνηση αυτή του LinkedIn προωθεί τον ουσιαστικό διάλογο γύρω από το business, βοηθάει στο να λαμβάνουν τα μέλη του personalized περιεχόμενο και αυξάνει το engagement. Έτσι και αλλιώς είναι γνωστό ότι στο χώρο του digital: content is king!

Social Media

linkedin

Marianna Stathopoulou

Η Μαριάννα είναι απόφοιτη του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι φανατική των social media και της τεχνολογίας. Αυτή τη περίοδο, δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο