The New Stuff - Suit digital marketing

LinkedIn: Τop 10 Global Buzzwords

Stefanos Sklavenitis


Κάθε χρόνο το LinkedIn βγάζει πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά βασισμένα στη συμπεριφορά των χρηστών του. Ένα από τα πιο ωραία αλλά και πιο χρήσιμα είναι το top 10 των buzzwords που χρησιμοποιούν οι ίδιοι οι χρήστες για να περιγράψουν τον εαυτό τους.

linkedin global buzzwords

Η νούμερο ένα λέξη που χρησιμοποιείται είναι το motivated (o έχων κίνητρο), με τις υπόλοιπες που ακολουθούν να είναι επίσης στη σφαίρα του …επιθυμητού, όπως τα passionate (παθιασμένος), creative (δημιουργικός) κτλ.

Ρίξτε τώρα μια ματιά στο δικό σας προφίλ (είναι στα αγγλικά έτσι;). Χρησιμοποιείτε αυτές τις λέξεις; Και αν ναι, πόσο τις υποστηρίζετε;

Για να εξηγούμαστε η έννοια του buzzword έχει να κάνει πολύ με τη λογική της υπερ-χρησιμοποίησης μιας λέξης, σε βαθμό που να χάνει το νόημα της και να γίνεται κενή σημασίας.

Με άλλα λόγια οι πραγματικά creative τύποι χάνονται στον ωκεανό όσων δηλώνουν creative, οι driven αντιμετωπίζουν μια σχετική καχυποψία όταν driven δηλώνει το μισό LinkedIn, ενώ και οι responsible…χμμ αυτοί μάλλον τα ήθελαν και τα έπαθαν, άλλωστε πως μπορείς να αποδείξεις σε ένα online CV ότι είσαι υπεύθυνος;

Κι αυτό είναι το μυστικό! Η αναγκαιότητα να χησιμοποιείς συγκεκριμένες λέξεις που έχουν απήχηση και σημαίνουν κάτι και ταυτόχρονα να τις συνδέεις με κάτι χειροπιαστό.

Δηλώνεις πχ. expert (πάντα διαλέγω λέξεις από το top 10); Οκ, ποια είναι τα certifications ή έστω τα recommendations που αποδεικνύουν το expertise σου;

Δηλώνεις strategic; Ποια ήταν η τελευταία φορά που έκανες κάτι με στρατηγική σημασία για την εταιρία σου; Ανέδειξέ το! Πως; Όπως σε βολεύει, με επεξηγηματικό κείμενο, με βίντεο, με infographic!

Δηλώνεις driven; Χμμ…αυτό μάλλον θα έπρεπε να το αποσύρεις καθώς σύμφωνα με το προφίλ σου η τελευταία σου δουλειά ήταν πριν 3 χρόνια!

Να σου δώσω μια δυνατή συμβουλή; Βγες έξω από τον εαυτό σου, κάνε πως είσαι κάποιος άλλος και διάβασε τι γράφεις για σένα! Δεν μπορείς να το κάνεις; Βάλε κάποιον που δεν θα σου χαρίστει να το κάνει. Δες κατά πόσο αυτά που γράφεις ανταποκρίνονται στο πραγματικό προφίλ σου. Δες κατά πόσο υποστηρίζονται όχι μόνο με λόγια αλλά και με αποδείξεις. Και τότε ακόμα και τα buzzwords θα έχουν ουσία…

LinkedIn · Social Media

buzzwords · creative · driven · infographic · linkedin · passionate · strategic

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Stefanos Sklavenitis

Ο Στέφανος είναι ιδιοκτήτης της Flipside-Digital Marketing και ασχολείται με τα media από το 1995. Από τo 2010 που μπήκε στα βαθιά νερά του digital marketing έχει αναλάβει να τρέξει τις καμπάνιες κάποιων από τις πιο σημαντικές εταιρίες που εδρεύουν στη βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει και στο Digital Marketing Course του ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting