«Τα links δεν παραβιάζουν πνευματική ιδιοκτησία»
Με αυτό τον τίτλο ο Βασίλης Σωτηρόπουλος, γνωστός και ως eLawyer εδώ και πολλά χρόνια στη blogόσφαιρα, συνοψίζει ένα θέμα που έχει απασχολήσει αρκετούς marketers που αναρτούν links στη σελίδα τους στο Facebook ή σε άλλα σημεία παρουσίας του brand τους.
Συνοπτικά λοιπόν, σύμφωνα λοιπόν με ευρωπαϊκή οδηγία, ο δημιουργός έχει δικαιώμα παρουσίασης του έργου του στο κοινό. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος άλλος θέλει να παρουσιάσει το έργο του δημιουργό στο κοινό πρέπει να έχει την άδειά του.
Όμως τα links δεν αποτελούν παρουσίαση στο κοινό, εφόσον δεν είναι σε κάποιο website ή σελίδα που έχει οποιουδήποτε είδους αντίμετρα ή κλειδώματα. Το link δε θεωρείται αναπαραγωγή του περιεχομένου.
Στην Ελλάδα, υπάρχει ήδη σχετική νομολογία αλλά θα σας αφήσω να διαβάσετε τη συνέχεια στο άρθρο του Βασίλη…