The New Stuff - Suit digital marketing

Εσείς δίνετε link στα supermarkets;

Mara Havaki


Από το 2011 μέχρι και σήμερα, παρακολουθούμε από κοντά την πορεία των online supermarkets. Είχαμε αναφερθεί στα online supermarkets και το τελευταίο μας άρθρο αφορούσε το λανσάρισμα του e-shop του AB. Έκτοτε, οι εξελίξεις ήταν μικρές: κάποια facelifts σε online websites κυρίως.

Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν, πετύχαμε μια ενέργεια του απορρυπαντικού Ariel της P&G στο Facebook. Αυτό που μας κίνησε το ενδιαφέρον είναι το ότι στο τέλος της ενέργειας (μετά από engagement με το brand για 3-4 λεπτά), υπήρχαν links για το coupon-site της P&G, το Epithymies, αλλά και 3 links προς online supermarkets και μάλιστα εκείνα που δεν έχουν physical presence ως supermarkets (όχι δηλαδή ΑΒ, Βερόπουλο & CareMarket).

Μήπως αυτό είναι ένα από τα πρώτα σημάδια των μεγάλων FMCG brands στο να στρέψουν το κοινό στα online supermarkets, αφού ούτως ή άλλως οι χρήστες είναι online;

Δεν ξέρω. Και κατά πάσα πιθανότητα, είναι ακόμα νωρίς για να μάθουμε. Αλλά τέτοιες προσπάθειες μας αρέσουν και θα θέλαμε πολύ να τις δούμε ολοένα και περισσότερο.

Ariel

Δεν έκανα κλικ σε εκείνη τη φάση, αλλά όταν μπήκα εκ νέου στο WeLoveSuperMarket.gr, το οποίο μου φαίνεται πολύ συμπαθητικό σαν supermarket, είχε στη homepage του μια προσφορά για Skip. Συμβαίνουν αυτά, δεν τρέχει τίποτα. Άλλωστε, γι αυτό υπάρχουν οι online merchandizers, έτσι δεν είναι;

Skip

Online Marketing · Opinion · Social Media

ariel · epithymies · merchandizing · supermarket · supermarkets · unilever · welovesupermarket

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο