Τι είναι τα Lovemarks και γιατί είναι σημαντικά;
Τα Lovemarks ήταν επινόηση του Kevin Roberts, global head της Saatchi & Saatchi και το σχετικό βιβλίο έκανε θραύση το 2004 (θα το βρείτε ολόκληρο δημοσιευμένο εδώ)
Είναι τα brands εκείνα τα οποία ο κόσμος δεν επιλέγει απλά αλλά τα αγαπάει. Είναι αυτά στα οποία το κοινό είναι πιστό πέρα από κάθε λογική. Είναι η Coca-Cola, η Apple, η IKEA, η BMW.
Ποιός αποφασίζει αν ένα brand είναι lovemark; Οι καταναλωτές. Είναι το χαρακτηριστικό αυτό αντικειμενικό; Όχι, είναι υποκειμενικό και διαφορετικό για τον καθένα. Απαντήσεις σε τέτοιες ερωτήσεις θα βρείτε στη σχετική σελίδα της Saatchi & Saatchi Amsterdam.
Στο facebook τα lovemarks ξεχωρίζουν γιατί είναι εκείνο που θα έχει κάνει τις ίδιες ενέργειες με άλλα brands και με το ίδιο budget στο ίδιο χρονικό διάστημα, αλλά οι δικοί του χρήστες μπαίνουν πιο συχνά και γράφουν στον τοίχο του. Είναι εκείνα που έχουν πολλές αναφορές στο twitter, στα blogs και στα forums.
Λίγα brands είναι lovemarks. Αλλά αυτά είναι που ανοίγουν το δρόμο στα earned media. Και θα επανέλθουμε σε αυτά σύντομα.