The New Stuff - Suit digital marketing

Luxury Brands και digital marketing

Tasos Veliadis


luxuryStrategy

Τα τελευταία χρόνια, σχεδόν όλα τα brands, έχουν αρχίσει ν’ αλλάζουν τον τρόπο που σχεδιάζουν το marketing plan τους και να συμπεριλαμβάνουν σ’ αυτό και ένα κομμάτι digital marketing (μικρό ή μεγάλο).

Τι γίνεται όμως με τα luxury brands;

Παραδοσιακά, τα luxury brands ήταν εκείνα που δίσταζαν να κάνουν online κινήσεις ή ήταν αρκετά πιο προσεκτικά, καθώς φοβόντουσαν, κυρίως, ότι μπαίνοντας στην online αγορά, θα χάσουν την αίγλη και το μύθο που τα περιβάλλει.

Αυτό έχει σταματήσει να είναι η ισχύουσα άποψη. Όλα τα brands, βλέποντας ότι ο παραδοσιακός τρόπος marketing δεν έχει πλέον τα επιθυμητά αποτελέσματα, έχουν αρχίσει να αυξάνουν το budget τους για online προβολή, προσπαθώντας να δείξουν τη μοναδικότητα τους μέσα από το digital marketing.

Τι μπορεί όμως να προσφέρει ένα luxury brand στους καταναλωτές του, online;

Μα φυσικά, ένα GREAT STORY, ντυμένο με μια μοναδική εμπειρία!

Παρακάτω λοιπόν, θα δούμε έξι (6) τρόπους που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα luxury brand, online, προκειμένου να επιτύχει το επιθυμητό engagement με τους υπάρχοντες πελάτες του, αλλά και να αυξήσει τις πωλήσεις του, βρίσκοντας νέο κοινό.

 1. Επικοινωνία του «ονείρου»

Κάθε luxury brand πρέπει να «χτίσει» την εικόνα και το μύθο του, online. Αυτό θα βοηθήσει το brand να γίνει επιθυμητό, online, σε όλους τους καταναλωτές. Τόσο σε υπάρχοντες, όσο και σε νέους.

Πρέπει ουσιαστικά, μέσω του content marketing και της κατάλληλης online πλατφόρμας, να δώσει στους καταναλωτές του, αυτό ακριβώς που τους προσφέρει και στην πραγματικότητα.

2. Χρήση του digital ως μέρος μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής

H δημιουργία μιας καμπάνιας 360, η οποία θα έχει ως βασικό μέσο το digital, είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας του brand. Το brand έχει τη δυνατότητα να πιάσει τους καταναλωτές σε πολλά touchpoints, αλλά και να εστιάσει εκεί που πραγματικά μπορεί να τους προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία, μέσα από την καμπάνια που θα φτιάξει.

3. Επικοινωνία ενός Great Story

Ένα βασικό πλεονέκτημα που έχουν τα luxury brands είναι ότι έχουν να επικοινωνήσουν στους καταναλωτές τους ένα “great story”. Μια ιστορία δηλαδή, που ξεπερνά το ίδιο το προϊόν και είναι ικανή ν’ αγγίξει τους καταναλωτές, κάνοντάς τους να ασχοληθούν με το brand και να γίνουν engaged μαζί του.

4. Δημιουργία ενός έμπιστου «συμβούλου» lifestyle 

Το θετικό με τα luxury brands είναι ότι, συνήθως, αναγνωρίζονται από τους καταναλωτές για το lifestyle τους και το κύρος τους. Χρησιμοποιώντας λοιπόν το συγκεκριμένο insight, κάθε luxury brand μπορεί να παρέχει στους καταναλωτές του εργαλεία, τα οποία θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν το δικό τους ξεχωριστό lifestyle!

5. Επικοινωνία με τις νεότερες γενιές

Τα περισσότερα luxury brands έχουν χτίσει το όνομα τους, βασιζόμενα σε μεγαλύτερα κοινά, 40+. Μέσω του digital, μπορούν να δημιουργήσουν μια στρατηγική, για να επικοινωνήσουν και να κάνουν target τις νέες γενιές, “luxury” καταναλωτών.

Η στρατηγική πρέπει να ακολουθήσει δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση τα brands πρέπει να κάνουν engage το νέο κοινό, να ακούσουν τι έχει να τους πει και να καταλάβουν την αγορά. Στη δεύτερη φάση πρέπει να δημιουργήσουν προϊόντα, ή νέα marketing στρατηγική, η οποία να είναι σχετική με το νεανικό κοινό.

6. Προσφορά ξεχωριστού luxury service.

Επειδή ο χρόνος είναι πολύτιμος, οι καταναλωτές των luxury products είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για εξατομικευμένες υπηρεσίες.

Το digital, είναι το μέσο που το brand μπορεί και να εκμεταλλευτεί, αλλά και να παρέχει τέτοιου είδους υπηρεσίες για δύο, κυρίως, λόγους. Πρώτον, κάθε brand διαθέτει πληροφορίες για τους καταναλωτές του και μπορεί να τις αξιοποιήσει, online, προφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες και services ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή, δεύτερον, είναι ταχύτερο και πολύ πιο αποτελεσματικό.

Online Marketing

content marketing · luxury brands

Tasos Veliadis

Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο