suit
  • 1,547 Followers
    Follow @suitGR
  • 3474 Fans
  • 3,611 Members

The New Stuff - Suit digital marketing

Advertising · Facebook · Social Media
Feb 15 2013

«Αγαπητά brands, να σας συστήσω το Mobile Target Block…»

Dannos Tsakalos


“Once a writer, always a writer”, λέει ένα γνωστό νεοελληνικό ρητό. Έτσι, όταν μου ζητήθηκε να γράψω ένα σύντομο κείμενο για το νέο premium διαφημιστικό προϊόν του Facebook, δέχτηκα με μεγάλη ευχαρίστηση. «Ακονίζω», λοιπόν, την ηλεκτρονική πένα μου, ευχαριστώ τον @suitGR για τη φιλοξενία και προχωράω στις συστάσεις.

Η τελευταία (μέχρι την επόμενη) προσθήκη στο «ρόστερ» του Facebook ακούει στο όνομα “Mobile Target Block” και, όπως είναι προφανές, απευθύνεται σε brands τα οποία επιθυμούν να προσεγγίσουν τους ενεργούς χρήστες που επισκέπτονται το Facebook από mobile συσκευές.

Πόσοι είναι αυτοί; Με το κινητό τηλέφωνο (αλλά και τις ταμπλέτες) να έχουν εξελιχτεί στον πιο πιστό μας φίλο, αυτόν που μας καλημερίζει κάθε πρωί και μας συντροφεύει παντού και πάντοτε, κάθε άλλο παρά πρέπει να ξαφνιάζει ο αριθμός των 680 εκατ. ενεργών χρηστών που συχνάζουν στο Facebook μέσω mobile συσκευής. Και επειδή μπορεί να αναρωτιέστε, εξίσου εντυπωσιακά είναι τα νούμερα και στη δική μας «γειτονιά» αφού οι mobile fans του Facebook πλησιάζουν πια τα 2 εκατ. στην Ελλάδα.

Άρα, για να επανέλθω στο θέμα μας, αν υποθέσουμε ότι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται εκεί που βρίσκονται τα κοινά που τους ενδιαφέρουν, τότε είναι δεδομένο ότι, αργά ή γρήγορα, το Mobile θα εδραιώσει τη θέση του ως ένα βασικό συστατικό του media mix. Σωστά; Σωστά.

«Ωραία», θα μου πείτε. «Τα γνωρίζουμε όλα αυτά. Τι το ξεχωριστό έχει όμως το “Mobile Target Block”; Για ποιους λόγους να το προτιμήσουμε από τις μη premium επιλογές του Facebook;».  Ο κύριος λόγος που αξίζει να επενδύσετε σε αυτό είναι ότι σας εξασφαλίζει, σε διάστημα 3 ημερών, παρουσία σε μία από τις πρώτες δύο θέσεις του Newsfeed. Επειδή, λοιπόν, σε αυτό το διάστημα, μόνο μία καμπάνια ανά χώρα χαίρει αυτής της προνομιακής μεταχείρισης, αυτό σημαίνει ότι, σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες διαφημίσεις που θα βρίσκονται πολύ πιο χαμηλά, η δική σας, εκεί ψηλά στην κορυφή, θα έχει επιτύχει πολύ μεγαλύτερο reach και αυξημένο engagement. Γι’ αυτό και το Facebook παρουσιάζει το “Mobile Target Block” ως “your opportunity to reach a massive audience on people’s most personal device”.

Τι άλλο αξίζει να αναφέρω πέρα βεβαίως από το γεγονός ότι -προσοχή, ακολουθεί διαφημιστικό μήνυμα-  όπως κάθε premium διαφημιστικό προϊόν του Facebook, έτσι και αυτό διατίθεται αποκλειστικά από την Thinkdigital; 🙂

Πρώτον, ότι στο Newsfeed πραγματοποιούνται το 45% των σχολίων και το 65% των Likes από χρήστες που επισκέπτονται το site από mobile συσκευές.

3m

Δεύτερον, ότι στο Facebook τα δημιουργικά είναι πολύ μεγαλύτερα και πιο εντυπωσιακά από αυτά σε άλλα mobile sites.

Full screen on Mobile

Και, τρίτον, ότι το engagement στο Newsfeed του Facebook Mobile μπορεί να είναι μέχρι και 8 φορές μεγαλύτερο σε σχέση με τις διαφημίσεις στο δεξί άκρο του υπολογιστή.

Drive the most engagement

Αυτά τα ολίγα από μένα. Αν θέλετε να μάθετε ακόμα περισσότερα, θα σας πρότεινα να επικοινωνήσετε με το [email protected]. Όχι, δεν βαρέθηκα. Απλώς, όπως λέει και ο Κηλαηδόνης, «Αρχίζει το ματς», οπότε…

Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Advertising · Facebook · Social Media

Dannos Tsakalos

Ο Ντάνος εργάζεται ως Marketing Manager στο Thinkdigital Group, Γεννήθηκε τη χρονιά που κυκλοφόρησε το “Never Mind the Bollocks, Here's the Sex Pistols”, έχει τρέλα με τη διαφήμιση, τον κινηματογράφο και το μπάσκετ και, μεταξύ άλλων, μπορείτε να μαθαίνετε νέα του στο @Mr_Tsakalos.

Professional Diploma in Digital Marketing

Έλα στο πρόγραμμα που έχει εκπαιδεύσει πάνω από 1.700 επαγγελματίες και μάθε όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το Digital Marketing.

Professional Diploma in Digital Marketing.

 

Έναρξη προγράμματος: 13 Ιανουαρίου 2020

 

Subscribe to Our Newsletter

Θα λαμβάνεις email από εμάς μόνο όποτε έχουμε κάποιο νέο άρθρο γύρω από το digital marketing.

Ελέγξτε το φάκελο εισερχομένων ή ανεπιθύμητων μηνυμάτων για να επιβεβαιώσετε τη συνδρομή σας.

Αναζήτηση

Αγγελίες

Η Socialab βρίσκεται σε περίοδο ανάπτυξης και αναζητά:

  • Intern
  • HR Developer / Head Hunter
  • Business Developer
  • Digital Conceptual Copywriter
  • SEM/PPC Expert
  • SEO Guru
  • Web Designer
  • Web Developer

Για τα skills που απαιτεί κάθε θέση και για τη διαδικασία, επισκεφθείτε τη σελίδα καριέρας.

Meet the Team!

Socialab Team Socialab Team

What's Hot

  • Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

Τι είναι το suit.gr;

Το suit.gr είναι πνευματικό παιδί του Γ. Αναγνωστόπουλου. Ξεκίνησε το 2009 με σκοπό να εκπαιδεύει όσους ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν στο digital marketing.

Σήμερα, η αρχισυντάκτριά του είναι η Φαίη Καρρά, PR Manager στη Socialab. Το περιεχόμενο του suit.gr σήμερα αποσκοπεί στο να ενημερώνει για τις αλλαγές του online περιβάλλοντος, δρώντας συμπληρωματικά με το Professional Diploma in Digital Marketing που διδάσκει η Socialab στο ALBA, όπου το κοινό μπορει να εκπαιδευτεί για τις ευκαιρίες που υπάρχουν στα ψηφιακά μέσα.

Find Us

Archives

Tags

advertising adwords analytics bloggers blogs brand branding business Content content marketing crisis digital marketing edgerank email engagement Facebook facebook ads fb-page fb ads fb pages future google instagram iphone jobs linkedin marketing Mobile News pinterest roi seo snapchat socialab Social Media social media marketing stats tips trends tv Twitter video Viral viral video youtube

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Αναζήτηση

Subscribe to Our Newsletter

Θα λαμβάνεις email από εμάς μόνο όποτε έχουμε κάποιο νέο άρθρο γύρω από το digital marketing.

Ελέγξτε το φάκελο εισερχομένων ή ανεπιθύμητων μηνυμάτων για να επιβεβαιώσετε τη συνδρομή σας.

  • 1890
    Posts
Copyright suit.gr © 2023 | Το suit.gr είναι ένα asset που διαχειρίζεται η Socialab Advertising IKE, το πρώτο digital-first 360° agency.

Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.
Ρυθμίσεις CookieΑποδοχή ΕπιλεγμένωνΑποδοχή όλων
Πολιτική Cookies

Επισκόπηση απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.
Aπαραίτητα
Always Enabled

Τα απαραίτητα cookie είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

CookieTypeDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-necessary011 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-non-necessary011 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Non Necessary".
PHPSESSID0This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy011 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
__cfduid11 monthThe cookie is set by CloudFare. The cookie is used to identify individual clients behind a shared IP address d apply security settings on a per-client basis. It doesnot correspond to any user ID in the web application and does not store any personally identifiable information.
Cookie απόδοσης

Τα cookies απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου που βοηθούν στην παροχή μιας καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

CookieTypeDurationDescription
YSC1This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.
_gat01 minuteThis cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
__utma02 yearsThis cookie is set by Google Analytics and is used to distinguish users and sessions. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmb030 minutesThe cookie is set by Google Analytics. The cookie is used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc0The cookie is set by Google Analytics and is deleted when the user closes the browser. The cookie is not used by ga.js. The cookie is used to enable interoperability with urchin.js which is an older version of Google analytics and used in conjunction with the __utmb cookie to determine new sessions/visits.
__utmt010 minutesThe cookie is set by Google Analytics and is used to throttle the request rate.
__utmz05 monthsThis cookie is set by Google analytics and is used to store the traffic source or campaign through which the visitor reached your site.
Διαφημιστικού σκοπού

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για να παρέχουν στους επισκέπτες σχετικές διαφημίσεις και καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτά τα cookies παρακολουθούν τους επισκέπτες σε ιστότοπους και συλλέγουν πληροφορίες για την παροχή προσαρμοσμένων διαφημίσεων.

CookieTypeDurationDescription
fr12 monthsThe cookie is set by Facebook to show relevant advertisments to the users and measure and improve the advertisements. The cookie also tracks the behavior of the user across the web on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
IDE12 yearsUsed by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
uid01 yearThis cookie is used to measure the number and behavior of the visitors to the website anonymously. The data includes the number of visits, average duration of the visit on the website, pages visited, etc. for the purpose of better understanding user preferences for targeted advertisments.
VISITOR_INFO1_LIVE15 monthsThis cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
Analytics

Τα αναλυτικά cookie χρησιμοποιούνται για να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με τις μετρήσεις, τον αριθμό των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, την πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

CookieTypeDurationDescription
GPS030 minutesThis cookie is set by Youtube and registers a unique ID for tracking users based on their geographical location
_ga02 yearsThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, camapign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assigns a randoly generated number to identify unique visitors.
_gid01 dayThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the wbsite is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages viisted in an anonymous form.

Προτιμήσεις

Τα cookie προτιμήσεων χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση των προτιμήσεων των χρηστών για την παροχή προσαρμοσμένου περιεχομένου για τους χρήστες, όπως η γλώσσα του ιστότοπου ή η τοποθεσία του επισκέπτη.

CookieTypeDurationDescription
lang0This cookie is used to store the language preferences of a user to serve up content in that stored language the next time user visit the website.
Λειτουργικά

Τα λειτουργικά cookie βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, η συλλογή σχολίων και άλλων λειτουργιών τρίτων.

CookieTypeDurationDescription
bcookie02 yearsThis cookie is set by linkedIn. The purpose of the cookie is to enable LinkedIn functionalities on the page.