The New Stuff - Suit digital marketing

Microsoft Audience Network: το νέο ΑΙ προϊόν της Microsoft

Stavroula Kogka


Στις 3 Μαΐου η Microsoft ανακοίνωσε στο Global Bing Partner Summit ένα νέο προϊόν marketing βασισμένο σε τεχνολογία AI – που ονομάζεται Microsoft Audience Network.

Οι διαφημίσεις, οι οποίες προσφέρουν στους διαφημιζόμενους «προηγμένες δυνατότητες audience targeting και ασφαλή placements για το native content του brand»,  θα καλύπτουν όλη την πορεία του καταναλωτή – την αναζήτηση, το web και τις εφαρμογές.

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να ρυθμίσουν και να χρησιμοποιήσουν τις διαφημίσεις είτε χρησιμοποιώντας το search extension Audience Ads του Bing Ads είτε με τη δημιουργία ξεχωριστών Audience Ads campaigns.

Αυτό θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν εκατοντάδες εκατομμύρια καταναλωτές μέσω του MSN, του outlook.com, του Edge browser και σε «επιλεγμένα high quality partner sites».

Οι διαφημίσεις θα τροφοδοτούνται από το Microsoft Graph, το οποίο αναλύει δισεκατομμύρια audience intent signals από τη Microsoft, όπως π.χ. από το Bing (το οποίο έχει δεκάδες δισεκατομμύρια μηνιαίες αναζητήσεις), το MSN, το Outlook, το Skype και το LinkedIn.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Microsoft ενσωματώνει τα δεδομένα LinkedIn σε ένα από τα διαφημιστικά της προϊόντα από τότε που αγόρασε το LinkedIn τον Ιούνιο του 2016.

Βασικά, το Microsoft Audience Network θα χρησιμοποιήσει τη δραστηριότητα αναζήτησης και το web activity, καθώς και τα δημογραφικά στοιχεία της Microsoft και τις πληροφορίες προφίλ από το LinkedIn (θέση εργασίας, βιομηχανία και ρόλος εργασίας) σε συνδυασμό με αλγόριθμους machine learning για να «σερβίρουν» την πιο σχετική διαφήμιση στο σωστό άτομο σωστή στιγμή.

Σύμφωνα με το Bing Ads:

«Το Microsoft Audience Network είναι χτισμένο στην πλατφόρμα Bing Ads και υποστηρίζεται από machine learning αλγόριθμους για το audience segmentation, το engagement prediction, το personalized offer selection και τη διαχείριση απόδοσης της επένδυσης. Προσφέρει επίσης την ευκολία και τον έλεγχο μιας ενοποιημένης πλατφόρμας, βασιζόμενη στο search intelligence και τη σχετική εμπειρία, όλα αυτά για να βοηθήσουν στην επίτευξη ενός πολύ καλού ROI.»

Το Microsoft Audience Network είναι πλέον διαθέσιμο για διαφημιζόμενους στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά και την Αυστραλία.

Advertising · Bing · LinkedIn · Online Marketing

AI · bing · microsoft · online advertising

Agencies · Brand & Marketing Managers

Stavroula Kogka

Η Σταυρούλα Κόγκα είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Ο κλάδος του digital marketing την κέρδισε και αυτή την περίοδο εργάζεται ως Media Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Γιατί το Digital Marketing είναι το μέλλον των επιχειρήσεων;

»

Πώς ο Digital κόσμος έχει αλλάξει την καθημερινή μας ζωή;

»

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και οι στρατηγικές Digital Marketing

»

Εφτά βασικοί τρόποι για να προωθήσεις το e-shop σου

»

Τα 3 κλειδιά των Social Media για τις επιχειρήσεις

»

Εκτόξευσε το brand σου με τα Instagram Stories

»

Digital Marketer – 5 βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει

»

Πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο δοκιμής για το περιεχόμενο των Social Media σας

»

E-mail marketing το 2018: Έχει λόγο ύπαρξης ή μήπως όχι;

»

9 Τρόποι για να αξιοποιήσεις τα Instagram stories στον εργασιακό χώρο

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο