The New Stuff - Suit digital marketing

Microsoft Audience Network: το νέο ΑΙ προϊόν της Microsoft

Stavroula Kogka


Στις 3 Μαΐου η Microsoft ανακοίνωσε στο Global Bing Partner Summit ένα νέο προϊόν marketing βασισμένο σε τεχνολογία AI – που ονομάζεται Microsoft Audience Network.

Οι διαφημίσεις, οι οποίες προσφέρουν στους διαφημιζόμενους «προηγμένες δυνατότητες audience targeting και ασφαλή placements για το native content του brand»,  θα καλύπτουν όλη την πορεία του καταναλωτή – την αναζήτηση, το web και τις εφαρμογές.

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να ρυθμίσουν και να χρησιμοποιήσουν τις διαφημίσεις είτε χρησιμοποιώντας το search extension Audience Ads του Bing Ads είτε με τη δημιουργία ξεχωριστών Audience Ads campaigns.

Αυτό θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν εκατοντάδες εκατομμύρια καταναλωτές μέσω του MSN, του outlook.com, του Edge browser και σε «επιλεγμένα high quality partner sites».

Οι διαφημίσεις θα τροφοδοτούνται από το Microsoft Graph, το οποίο αναλύει δισεκατομμύρια audience intent signals από τη Microsoft, όπως π.χ. από το Bing (το οποίο έχει δεκάδες δισεκατομμύρια μηνιαίες αναζητήσεις), το MSN, το Outlook, το Skype και το LinkedIn.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Microsoft ενσωματώνει τα δεδομένα LinkedIn σε ένα από τα διαφημιστικά της προϊόντα από τότε που αγόρασε το LinkedIn τον Ιούνιο του 2016.

Βασικά, το Microsoft Audience Network θα χρησιμοποιήσει τη δραστηριότητα αναζήτησης και το web activity, καθώς και τα δημογραφικά στοιχεία της Microsoft και τις πληροφορίες προφίλ από το LinkedIn (θέση εργασίας, βιομηχανία και ρόλος εργασίας) σε συνδυασμό με αλγόριθμους machine learning για να «σερβίρουν» την πιο σχετική διαφήμιση στο σωστό άτομο σωστή στιγμή.

Σύμφωνα με το Bing Ads:

«Το Microsoft Audience Network είναι χτισμένο στην πλατφόρμα Bing Ads και υποστηρίζεται από machine learning αλγόριθμους για το audience segmentation, το engagement prediction, το personalized offer selection και τη διαχείριση απόδοσης της επένδυσης. Προσφέρει επίσης την ευκολία και τον έλεγχο μιας ενοποιημένης πλατφόρμας, βασιζόμενη στο search intelligence και τη σχετική εμπειρία, όλα αυτά για να βοηθήσουν στην επίτευξη ενός πολύ καλού ROI.»

Το Microsoft Audience Network είναι πλέον διαθέσιμο για διαφημιζόμενους στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά και την Αυστραλία.

Advertising · Bing · LinkedIn · Online Marketing

AI · bing · microsoft · online advertising

Agencies · Brand & Marketing Managers

Stavroula Kogka

Η Σταυρούλα Κόγκα είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Ο κλάδος του digital marketing την κέρδισε και αυτή την περίοδο εργάζεται ως Media Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting