MIG Club Crowdsourcing
Για μία ακόμα φορά, ο όμιλος της Marfin Investment Group επέλεξε τη λύση του Crowdsourcing για την εύρεση λύσεων ή συνεργιών.
Η λογική είναι απλή: Αφού έχω κόσμο που θέλω να συνεργαστεί μαζί μου, γιατί να μην βγάλω ένα διαγωνισμό (για τον οποίο υπάρχει μόνο ηθική ανταμοιβή και όχι χρηματική, απ’ ό,τι βλέπω) και να ζητήσω ιδέες που θα μου κάνουν τη ζωή ευκολότερη;
Και έτσι γεννήθηκε το Πρωτάθλημα Ιδεών.
Εμείς απλώς χαιρόμαστε που ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός όμιλος στη χώρα δείχνει να αφουγκράζεται τόσο τη γνώμη του κόσμου, αλλά και να εφαρμόζει τακτικές που βλέπουμε συνήθως μόνο στο εξωτερικό.
Να θυμήσουμε ότι παρόμοια τακτική είχε ο Όμιλος και με την επιλογή της στολή της Olympic Air.