The New Stuff - Suit digital marketing

Mobile Advertising: Η Αχίλλειος Πτέρνα της Google;

John Kavvadias


Ρίχνοντας μια ματιά στην πορεία της Google την τελευταία διετία, σίγουρα κάποιος θα διαπιστώσει ότι τα έσοδα της δεν είναι τα αναμενόμενα. Οι experts αποδίδουν αυτό το γεγονός στη μεγάλη έκρηξη του mobile advertising, το οποίο έχει προβληματίσει τόσο τους ίδιους τους advertisers, όσο και την ιδία τη μηχανή αναζήτησης, η οποία μέχρι σήμερα επικεντρώνεται στην ποιότητα, στο πλήθος των διαφημίσεων και το web traffic μέσω PC (desktop).

Με την έλευση και την σταδιακή κυριαρχία των smartphones στην αγορά των τεχνολογικών προϊόντων, σημειώθηκε κατακόρυφη και ραγδαία αύξηση της χρήσης των κινητών συσκευών (smartphones, tablets) για σερφάρισμα στο internet και όχι μόνο. Σύμφωνα με τα ποσοστά των αναζητήσεων που δίνει η comScore στις αρχές του 2014, η χρήση του internet μέσω φορητών συσκευών ήταν αξιοσημείωτα αυξημένη σε σχέση με την πρόσβαση σε αυτό μέσω desktop PC, και μάλιστα συνεχίζει να ανεβαίνει εις βάρος των υπολογιστών.

desktop versus mobile users in 2014

Η Google με επίσημη ανακοίνωση της τόνισε ότι για την προώθηση διαφημίσεων μέσω των κινητών συσκευών θα χρησιμοποιείται η ίδια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται και στους υπολογιστές. Ωστόσο, η εταιρεία δεν υπολόγισε ότι οι διαφημίσεις δεν θα είναι user friendly, καθώς οι χρήστες που έχουν κλικάρει στη διαφήμιση μέσω των φορητών τους συσκευών είναι λιγότερο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά, λόγω της ασυμβατότητας της πλατφόρμας με τα smartphones/tablets, η οποία καθιστά την οποιαδήποτε διαφήμιση δυσανάγνωστη. Αυτό με τη σειρά του δημιούργησε απροθυμία από την πλευρά των advertisers να επενδύσουν στην προώθηση διαφημίσεων για mobile μέσω της Google, αναγκάζοντας την εταιρεία να μειώσει τις χρεώσεις της ανά click.

google-clicks-cpc-growth-change-yoy-800x498 (1)

Όπως όλοι γνωρίζουμε το μεγάλο όπλο της Google είναι η μηχανή αναζήτησης και μέχρι σήμερα είναι μακράν η κορυφαία στο είδος της. Για να κερδίσει το χαμένο έδαφος, πρέπει να στρέψει την προσοχή της στο mobile advertising και στα mobile apps. Στις 21 Απριλίου του 2015, η Google  έκανε το πρώτο μεγάλο βήμα να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις των advertisers αλλά και των καταναλωτών, επιβραβεύοντας τα mobile friendly websites τα οποία εμφανίζονται στα πρώτα αποτελέσματα στην κατάταξη των αναζητήσεων. To μέλλον είναι mobile καθώς τα smartphones και τα tablets έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα μας, επομένως τόσο όλοι οι digitalαίοι όσο και η ίδια η Google οφείλουν να επενδύσουν προς αυτή την κατεύθυνση.

 

Advertising · Google · Mobile Marketing · SEO · user experience

google · Mobile · mobile advertising · seo

John Kavvadias

Ο Γιάννης Καββαδίας σπούδασε Marketing στην Αγγλία, όπου έχει λάβει τον τίτλο του Master of Science. Έχει αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία σε Αθήνα και το Λονδίνο σε εταιρείες FMCG. Άρχισε την ενασχόληση του με το ψηφιακό μάρκετινγκ, στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting