The New Stuff - Suit digital marketing

Mobile Marketing & mo-Buy-le future

Panagiotis Parousis


Ρυθμός ζωής, lifestyle, παρέλαση διαφημίσεων, αυτοπραγμάτωση και πρόοδος της τεχνολογίας… είναι μόνο μερικές από τις παραμέτρους που έχουν οδηγήσει ή ίσως ακόμα και καθοδηγήσει τους πάντες να θέλουν να αποκτήσουν ένα κινητό -όχι ένα απλό κινητό- αλλά ένα smartphone!

Το «έξυπνο τηλέφωνο» ήρθε για να κάνει τη ζωή όλων ευκολότερη και ομορφότερη. Ο συνδυασμός smartphone και social media κάνει τους χρήστες-κατόχους του να μη μπορούν να το αποχωριστούν σχεδόν καθόλου. Στη δουλειά, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στην έξοδο και καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας αποτελεί το βασικό αξεσουάρ για όλους. Δεν είναι λίγες οι φορές που έτυχε να παρατηρήσουμε άτομα στην έξοδο τους να ασχολούνται πιο πολύ με το κινητό τους παρά με τη παρέα τους. Είναι πλέον το μέσο με το οποίο ασχολούμαστε τις περισσότερες ώρες της ημέρας μας. Οι οθόνες τους μεγαλώνουν συνεχώς και εκτός αυτού παρατηρούμε ότι πολλά είναι τα brands που προτιμούν το mobile marketing για να “πιάσουν” το κοινό τους  στα… δάχτυλα ανά πάσα ώρα και στιγμή!

smartphone-restaurant1
Σύμφωνα με τα τελευταία marketing reports παρατηρούμε ότι οι κινητές συσκευές θα έχουν ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο στο άμεσο μέλλον, όσον αφορά τα μέσα που χρησιμοποιούνται στο marketing και στην υλοποίηση των στόχων που θέτουν τα brands. Το γνωστό σε όλους μας Facebook πρόσφατα ανακοίνωσε ότι από τις  30 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις με παρουσία στο Internet, οι 19 εκατομμύρια από αυτές έχουν παρουσία και στο mobile internet.

Όπως καταλαβαίνουμε οι εταιρείες σιγά σιγά (ή μήπως γρήγορα γρήγορα;) θα πρέπει να δημιουργήσουν περιεχόμενο το οποίο θα είναι κατάλληλο για smartphones. Επίσης το περιεχόμενο αυτό θα πρέπει να είναι αρκετά δημιουργικό, αλλά και φιλικό προς το χρήστη ώστε να αποτελεί μία ευχάριστη εμπειρία για αυτόν. Σύμφωνα με το Forbes, το 87%  των αγορών που θα γίνουν ως το 2017 θα είναι από tablets και smartphones!

Σίγουρα κάποιες εταιρείες θα αδιαφορήσουν για αυτά τα στοιχεία, άλλες όμως θα είναι διατεθειμένες να ακολουθήσουν αυτό το trend (ή το μέλλον καλύτερα;). Αυτές λοιπόν που θα αξιοποιήσουν τις νέες τάσεις είναι πολύ πιθανό να αυξήσουν το market share τους όσο η «μεταφορά» πελατών από PCs και laptops σε mobile συσκευές συνεχίζεται.

Αδιαμφισβήτητα, το mobile marketing γνωρίζει τη χρυσή εποχή του. Κάθε εταιρία, brand και agency θέλει να είναι σε συνεχή επικοινωνία με το target group του, να «αφουγκράζεται» τις ανάγκες του και να τις ικανοποιεί.  Με το mobile marketing αυτό γίνεται ολοένα και πιο εφικτό. Επομένως όταν ο καταναλωτής και οι αγορές του είναι το επίκεντρο του mobile marketing, θα μπορούσαμε άραγε να πούμε πως βαδίζουμε προς ένα mo-buy-le future;

Advertising · Future · Mobile · Social Media

future · market · mobile advertising · mobile marketing · smartphone

Agencies · Brand & Marketing Managers

Panagiotis Parousis

Ο Παναγιώτης ασχολείται το τελευταίο καιρό με το digital marketing. Απόφοιτος της σχολής του Ant1(επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις) , αδυναμία του η τηλεοπτική διαφήμιση και όνειρο του η συγγραφή σεναρίων γι'αυτή!

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting