The New Stuff - Suit digital marketing

Η νέα εποχή στο mobile payment

Despina Skordili


Είναι το mobile payment το μέλλον των πληρωμών; Ένα βήμα πιο κοντά στην απάντηση επιχείρησε να μας φέρει η ημερίδα με τίτλο Mobile Payments που διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα από την Warply, και επικεντρώθηκε στις νέες εξελίξεις στην τεχνολογία των υπηρεσιών mobile πληρωμών και αγορών. Οι αριθμοί που συζητήθηκαν παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον και, για ακόμα μια φορά, φαίνεται η σημασία του να χτίσει κανείς ισχυρή digital παρουσία.

mobile payments

Οι πληρωμές μέσω κινητών τηλεφώνων παγκοσμίως για το 2013 ανήλθαν σε 235$ δις, ενώ το 2017 αναμένεται να φτάσουν τα 721$ δις. Όπως δήλωσε και ο CEO και Ιδρυτής της Warply, Γιάννης Δοξαράς: “από όλα τα στοιχεία και τις έρευνες, αποδεικνύεται ότι το mobile θα κυριαρχήσει πολύ σύντομα και στην Ελλάδα στις υπηρεσίες πληρωμών και στην καλούμενη διαδρομή προς το ταμείο – κυρίως λόγω των φιλικών προς το χρήστη διαδικασιών”. Πέρα, από την ευκολία που θα παρέχουν στον χρήστη οι mobile συναλλαγές, ανοίγουν νέους δρόμους για τους marketers: αξίζει να σκεφτεί κανείς τις ποσότητες δεδομένων που θα παρέχουν, σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών.

Και, φυσικά, η αύξηση των πληρωμών μέσω κινητού θα ενισχύσει τις online πωλήσεις: αρκεί να αναλογιστούμε πόσο εύκολο θα είναι πλέον να αγοράσουμε άμεσα το προϊόν που βλέπουμε στο web, στην τηλεόραση (ως second screen application), ακόμα και σε περιοδικό και σε outdoor διαφήμιση.

Δείτε παρακάτω τις παρουσιάσεις από την ημερίδα.

Mobile

mobile payment · warply

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο