The New Stuff - Suit digital marketing

Moosend: Ένα αξιόπιστο ελληνικό newsletter app

George Anagnostopoulos


Ένα βράδυ λοιπόν που έκανα γνωριμίες στο χώρο του digital, γνώρισα τον Πάνο που είναι στην ομάδα του moosend.

Moosend

Το moosend είναι μία email marketing πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί εξολοκλήρου στην Ελλάδα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και επάξια ανταγωνίζεται διεθνείς υπηρεσίες αυτού του είδους. Ή για να το πούμε διαφορετικά, κάτι μάλλον καλύτερο από το MailChimp.

Ας το πάρουμε από την αρχή να δούμε τι το καλό έχει:

  • αξιόπιστη αποστολή των newsletters γρήγορα
  • με άριστο deliverability στο inbox (με spam test)
  • προγραμματισμό της καμπάνιας
  • διαχείριση της λίστας αποδεκτών (αυτόματο subscribe-unsubscribe, αυτόματη διαγραφή των e-mails που δεν ισχύουν, διαχωρισμός του κοινού σε κατηγορίες, άντρες-γυναίκες κλπ).
  • reporting & statistics: Ο διαχειριστής του λογαριασμού βλέπει ανάλυση των e-mails που ανοίχτηκαν, των clicks που έχουν πραγματοποιηθεί, των προωθήσεων, των spam complaints, από ποιους αποδέκτες και σε ποια άρθρα ή links παρατηρούμε καλύτερη ανταπόκριση, από ποιες συσκευές ή λειτουργικά διαβάζεται το Newsletter (mobile vs desktop, iPhone, Android, Outlook etc) ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα ή και τρίμηνο, με εμβάθυνση σε στοιχεία συγκεκριμένων χρηστών, και με δυνατότητα τεσταρίσματος διαφορετικών εκδοχών της ίδιας καμπάνιας.
Γιατί είναι καλύτερο από το MailChimp;
Αυτό θα το δούν οι paying πελάτες του MailChimp με μεγάλες λίστες κυρίως:
  1. Είναι πληρέστερο και με περισσότερα κριτήρια για να θέσεις για segmentation (δες εδώ)
  2. Server Reputation που είναι στην πλειοψηφία τους στο 99% και στο σύνολο όλοι πάνω από 96%.
  3. Support ελληνικό με άμεση απάντηση σε email και σε κνητό τηλέφωνο για κάθε χρήστη του Moosend.
  4. Τιμολογιακή πολιτική, σχεδόν μέχρι και 50% φθηνότεροι, με πλατφόρμα που αναγνωρίζει τις μοναδικές εγγραφές και χρεώνει ανάλογα και όχι τις συνολικές που υπάρχουν στο account.

Για περισσότερα: www.moosend.com

 

Entrepreneurship · Greek Case Studies · Online Marketing

email · email marketing · greek · newsletter

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο