More links for publishers
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η λειτουργία που είδαμε στο Facebook, η οποία επιτρέπει σε publishers να έχουν περισσότερα από ένα links στo newsfeed των χρηστών όταν η σελίδα τους ή άλλοι χρήστες κάνουν share κάποιο link.
Αυτά τα “sublinks” είναι κάπως σαν τα sitelinks στη σελίδα αποτελεσμάτων του Google και φυσικά αυξάνουν το engagement με τον εν λόγω publisher και άλλους με παρόμοιο περιεχόμενο.
Το ενδιαφέρον είναι πως σε δύο newsfeed refreshes, είδα διαφορετικά posts του ίδιου publisher με διαφορετικά sublinks από κάτω. Στο ένα μάλιστα, υπάρχει link που οδηγεί σε άλλον publisher.
Και όταν το δούμε σε ελληνικό publisher, θα δούμε αν μπορούμε να εξασφαλίσουμε και αποτελέσματα για το πόση εξτρά κίνηση φέρνει αυτό.