The New Stuff - Suit digital marketing

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Άρης Σωτηρέλης


Το ΝΒΑ (National Basketball Association) βρίσκεται σε διαρκή άνοδο τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας των φιλάθλων. Η εξαιρετική digital strategy, η οποία έχει υιοθετηθεί από ολόκληρη τη λίγκα, έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για αυτή την επιστροφή των φιλάθλων.

Χρησιμοποιώντας την digital strategy του ΝΒΑ για την εταιρεία σας

Content Marketing

To ΝΒΑ γνωρίζει την ανάγκη των φιλάθλων για περιεχόμενο και τους το παρέχει. Κάθε ομάδα απασχολεί επαγγελματίες με σκοπό να γράφουν για τους αγώνες, την ιστορία και άλλες πληροφορίες για τον σύλλογο. Αυτό δίνει τη δυνατότητα σε έναν φίλαθλο να μαθαίνει τα πάντα μέσω του website της αγαπημένης του ομάδας. Το ίδιο εφαρμόζει και η επίσημη ιστοσελίδα του NBA, για τους λάτρεις όσων συμβαίνουν σε ολόκληρο το πρωτάθλημα.

Η ίδια digital strategy μπορεί να εφαρμοστεί και από το brand σας. Η δημιουργία περιεχομένου σχετικά με την εταιρεία, αλλά και τον ευρύτερο κλάδο όπου ανήκει, δημιουργεί ένα κέντρο γνώσης για το κοινό που στοχεύετε. Με άλλα λόγια, οι επισκέπτες γίνονται λάτρεις του περιεχομένου σας, γιατί τους είναι χρήσιμο.

Social Media

Κανένα άλλο επαγγελματικό πρωτάθλημα δεν έχει τόσο επιτυχημένη παρουσία στα social media, όπως έχει το ΝΒΑ. Σε κάθε ομάδα υπάρχει τουλάχιστον ένας social media manager, ο οποίος είναι υπεύθυνος να ενημερώνει διαρκώς τις σελίδες της ομάδας με επίκαιρο περιεχόμενο.

Για όσους ενδιαφέρονται γενικότερα για το τι συμβαίνει στο πρωτάθλημα, τα επίσημα social media του ΝΒΑ αναρτούν συνέχεια ενημερώσεις. Σαν αποτέλεσμα, οι φίλαθλοι είναι διαρκώς ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στο πρωτάθλημα.

Η αποκορύφωση της digital strategy, όσον αφορά τα social media, βρίσκεται στην ποικιλία του περιεχομένου. Οι σελίδες των ομάδων ανεβάζουν GIFs, videos, και αλληλεπιδρούν με τους ακόλουθούς τους.

Τι μπορεί όμως να πάρει το brand σας από τη social media strategy του ΝΒΑ;

Αρχικά τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Οι λογαριασμοί που έχουν σχέση με το ΝΒΑ, προωθούν όσο μπορούν περιεχόμενο χρήσιμο για τους επισκέπτες. Παρόλα αυτά, το κάνουν με έναν διασκεδαστικό τρόπο και αυτό διατηρεί το ενδιαφέρον των χρηστών.

Εξίσου σημαντική είναι η αλληλοεπίδραση με το κοινό τους. Παρότι μιλάμε για σελίδες με εκατομμύρια ακόλουθους, πάντα βρίσκουν χρόνο για να απαντήσουν σε ερωτήσεις και σχόλια.

Η ποικιλία στα είδη των αναρτήσεων αναφέρθηκε και προηγουμένως. Αδιαμφισβήτητα είναι από τις πιο χρήσιμες πληροφορίες που μπορούν να αντληθούν από την digital strategy του ΝΒΑ. Σίγουρα θα χρειαστεί παραπάνω δουλειά από το digital τμήμα, αλλά θα οδηγήσει σε εξαιρετική παρουσία του brand σας στα social media.

Personal Branding

Οι παίχτες είναι ελεύθεροι να υποστηρίξουν διάφορα κινήματα και σκοπούς δημοσίως, μέσω των social media. Αυτή η ελευθερία που παρέχεται από τη digital strategy του ΝΒΑ, συνδράμει θετικά στο γενικότερο branding του.

Μπορεί οι εργαζόμενοι του brand σας να μην είναι αστέρες που μπορούν να υπογράψουν μεγάλα συμβόλαια, το personal branding όμως οφείλει να είναι μέρος της digital strategy σας. Μια ενέργεια, που μπορεί να βοηθήσει, είναι η παρότρυνση των υπαλλήλων σας να μοιράζονται, σε μέσα όπως το LinkedIn, περιεχόμενο που έχει παραχθεί από την εταιρία σας.

Όπως αναφέραμε, η δημοτικότητα του ΝΒΑ αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς και οι τακτικές της digital strategy του, συμβάλουν θετικά σε αυτό. Ίσως ήρθε η ώρα να αναζητήσετε ένα digital agency, το οποίο μπορεί να καταλάβει αυτές τις ενέργειες και να σημειώσει τρίποντο ενάντια στον ανταγωνισμό.

Content · Social Media

advertising · branding · digital marketing · engagement · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Sports

Άρης Σωτηρέλης

Ο Άρης Σωτηρέλης είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας. Όταν κατάλαβε ότι χρειάζεται μια δημιουργική δουλειά, βρέθηκε στο University of Leeds για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA in Advertising and Marketing. Τον τελευταίο καιρό είναι μέλος της ομάδας της Socialab.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο