Negative Feedback Action Plan
Αν έχετε παρακολουθήσει τα όσα έχουν αλλάξει το τελευταίο διάστημα στο EdgeRank, θα έχετε διαπιστώσει πως αν δεν φροντίσετε να κάνετε τα απαραίτητα βήματα, τις αναρτήσεις της σελίδας σας μπορεί να τις βλέπει και μόνο ένα 5% του κοινού σας.
Μετά την πρόσφατη προσθήκη του negative feedback ως βασικής παραμέτρου στον υπολογισμό του EdgeRank, το παιχνίδι αλλάζει. Αν κάποιος χρήστης δώσει negative feedback σε μια ανάρτησή σας μόλις αυτή γίνει λόγω κάποιας ενοχλητική ατάκας ή φωτογραφίας, αυτό να αποτελέσει λόγο να μην φτάσει η ανάρτησή σας στο υπόλοιπο κοινό σας.
Η πρώτη ερώτηση είναι «τι κάνετε γι αυτό;» αλλά πριν πάμε εμείς προέχει κάτι άλλο: «πώς θα καταλάβετε ότι συνέβη αυτό;»
Το negative feedback είναι κάτι το οποίο οι περισσότεροι admins δεν βλέπουν σχεδόν ποτέ. Λίγοι εκπαιδευμένοι admins το εξετάζουν στο τέλος του μήνα. Η ανάγκη λοιπόν τώρα προκύπτει να το εξετάζουν live κατά τη διάρκεια ζωής του post. Και τα περισσότερα posts έχουν ένα ουσιώδες lifetime 2-3 ωρών…
Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι για να γίνει καλή δουλειά στο περιεχόμενο της σελίδας, καποιος πρέπει να επιφορτιστεί και με αυτή τη δουλειά. Και αν κάποιο post έχει αρνητικό feedback κάποιας σημασίας, τότε μάλλον θα πρέπει να πάρει δραστικά μέτρα και να το διαγράψει. Αυτό φαίνεται να είναι για την ώρα το best practice.
Αλλά ας πάμε ένα βήμα πίσω: Τι είδους negative feedback μπορεί να δώσουν οι χρήστες για ένα post;
Οι επιλογές που μπορούν να δώσουν μέσα από το newsfeed τους χωρίς να μπούνε στη σελίδα είναι Hide και Report Spam.
Άπαξ και κάνουν τον κόπο να μπούνε στη σελίδα, οι επιλογές τους αλλάζουν καθώς μπορεί να επιλέξουν να μη βλέπουν το posts στο newsfeed τους ή να κάνουν και τελείως unlike στη σελίδα. Προφανώς αυτά είναι και βαριού τύπου negative feedback.
Ενδεικτικά, το SocialFresh αναφέρει πως τα 3/4 του negative feedback αφορούν στο hide της ανάρτησης.
Τι θα κάνετε λοιπόν εσείς για το negative feedback των posts σας; Θα το αφήσετε να σας κάνει το EdgeRank score σουρωτήρι;