Αλλαγή design στις mobile διαφημίσεις του facebook
Μπορεί το facebook να έχει ακούσει πολλά αρνητικά σχόλια για τις τελευταίες αλλαγές που έχει κάνει, ειδικά στο EdgeRank, έχει κάνει όμως και πολλές αλλαγές που είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.
Μία από αυτές είναι η στροφή του facebook στα smartphones και την mobile διαφήμιση αφού κάθε μέρα και περισσότεροι χρήστες μπαίνουν στο δημοφιλέστερο social network από τα κινητά.
Τελευταίο παράδειγμα είναι η αλλαγή στον τρόπο προβολής των διαφημίσεων των fanpages ως “Pages You Might Like”. Από την προώθηση τριών ταυτόχρονα σελίδων με έναν όχι και τόσο ωραίο τρόπο (μικρές φωτογραφίες, μικρή περιγραφή) το facebook περνά στην προβολή κάθε σελίδας ξεχωριστά με την χρήση της cover photo σας αλλά και της περιγραφής της σελίδας σας.
Αυτό κάνει αυτόματα την διαφήμιση σας σε κινητά πιο ελκυστική αλλά και πιο αποτελεσματική αφού η εικόνα του cover μπορεί να τραβήξει την προσοχή κάθε χρήστη και η περιγραφή να δώσει μία πρώτη εντύπωση στον χρήστη για την σελίδα σας αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να πατήσει πάνω της.