The New Stuff - Suit digital marketing

H νέα στρατηγική δομή για τα Facebook ads

Danae Athanasopoulou


Από αυτό το μήνα, αρχίζει να τρέχει η νέα δομή της πλατφόρμας των Facebook ads.

fb_2718980b

Η νέα αυτή δομή έχει σκοπό να διευκολύνει τις επιχειρήσεις να οργανώσουν, να βελτιώσουν και μετρήσουν τα αποτελέσματα των ads. Μέχρι σήμερα, η δομή της καμπάνιας είχε δύο επίπεδα: campaign και ad. H νέα δομή θα χωρίζεται σε τρία επίπεδα: campaign, ad set και ad. Πιο συγκεκριμένα:

Campaign: Οι marketers θα επιλέγουν μια αντικειμενική διαφήμιση για κάθε καμπάνια, ενώ η καμπάνια αυτή θα αποτελείται από ένα ή περισσότερα ad sets. Αυτό αναμένεται να βοηθήσει στη βελτίωση και μέτρηση των αποτελεσμάτων για κάθε διαφήμιση.

Ad set: Τα ad set θα έχουν ένα ή περισσότερα ads και θα συνεχίζουν να καθορίζουν τον προϋπολογισμό. Οι marketers θα μπορούν να δημιουργούν ad sets στοχεύοντας ξεχωριστά το κάθε audience. Αυτό αναμένεται να διευκολύνει τον έλεγχο του ποσού που ξοδεύεται για το εκάστοτε κοινό. Επίσης, θα βοηθήσει στον καθορισμό του χρόνου που επιθυμούν να δει τα ads το κοινό, καθώς και στον έλεγχο συγκεκριμένων μετρήσεων για κάθε κοινό.

Ads:  Τα ads πλέον θα περιλαμβάνονται μέσα στα ad sets. Οι marketers θα συνεχίζουν να καθορίζουν το δημιουργικό, να στοχεύουν το εκάστοτε audience και να επιλέγουν το bidding στα ad level. Θα πρέπει να δημιουργούνται πολλαπλά ads για κάθε ad set, επομένως το σύστημα θα συμβάλει στη βελτίωση των διακυμάνσεων των εικόνων, links, video, κειμένων ή locations.

Facebook · Social Media

facebook ads

Danae Athanasopoulou

Η Δανάη έχει σπουδάσει Ψηφιακά Μέσα και Επικοινωνία. Δραστηριοποιείται στο χώρο των Social Media.

Recently Published

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο