The New Stuff - Suit digital marketing

New Facebook feature: Ads Relevance Score

Vassiliki Plemmenou


Το Facebook προσπαθεί συνεχώς να βελτιστοποιεί τις υπηρεσίες του προς τους χρήστες αλλά και προς τα brands. Στα πλαίσια των προσπαθειών αυτών, λάνσαρε πριν λίγες μέρες το Relevance Score για τα Facebook Ads. Όπως και στα Google Ads, έτσι και εδώ όσο μεγαλύτερο το Relevance Score, τόσο μικρότερο το CPC.

Πώς ορίζεται το Relevance score;

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του Facebook, «το Relevance Score των Facebook Ads υπολογίζεται σύμφωνα με το θετικό και το αρνητικό feedback που αναμένεται να πάρει ένα ad από το target audience του. Όσο περισσότερα θετικά reactions αναμένεται να πάρει μια διαφήμιση, τόσο μεγαλύτερο είναι το Relevance Score που λαμβάνει. (Οι θετικοί δείκτες εξαρτώνται από το στόχο της εκάστοτε διαφήμισης, όπως για παράδειγμα video views ή conversions). Όσο περισσότερο αναμένουμε οι χρήστες να κάνουν hide ή report  τη διαφήμιση, τόσο μειώνεται και το αντίστοιχο score της».

 

relevance.score

 

Πώς, όμως, το Relevance Score βοηθά τους advertisers;

1. Μειώνει το κόστος προσέγγισης των χρηστών

Όσο υψηλότερο είναι το Relevance Score μιας διαφήμισης, τόσο λιγότερο θα κοστίσει η παράδοσή του στους χρήστες. Αυτό συμβαίνει λόγω του μηχανισμού διανομής των Facebook Ads στους χρήστες, ο οποίος στοχεύει στην εμφάνιση του σωστού περιεχομένου στους σωστούς χρήστες, όπου το υψηλό Relevance Score λαμβάνεται ως θετικό στοιχείο.

2. Βοηθά στο testing του δημιουργικού μιας καμπάνιας πριν «τρέξει»

Μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετικούς συνδυασμούς εικόνας και κειμένου σε διαφορετικά κοινά και να καταλήξετε στο συνδυασμό που δίνει το μεγαλύτερο Relevance Score στη διαφήμισή σας.

3. Βοηθά στη βελτιστοποίηση (optimization) μιας τρέχουσας διαφήμισης

Κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας, οι advertisers μπορούν να παρακολουθούν το Relevance Score που αυτή λαμβάνει καθημερινά. Ένα score που μέρα με τη μέρα μειώνεται, είναι ένας δείκτης που θα πρέπει να οδηγήσει σε ανανέωση του creative ή του κοινού στο οποίο στοχεύει η διαφήμιση.
Facebook_Relevance-Score-Ad-Strategy-01
Ωστόσο, το Relevance Score δεν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ως ο σημαντικότερος δείκτης για την επιτυχία μιας διαφήμισης. Όπως πάντα, ο σημαντικότερος παράγοντας για την πορεία μιας διαφήμισης είναι το bidding βάσει του στόχου που θέλει να πετύχει μια διαφήμιση. Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα e-shop το οποίο πετυχαίνει τις πωλήσεις που έχει θέσει ως στόχο μέσα από ένα ad, αλλά αυτό το ad έχει μέτριο ή χαμηλό Relevance Score. Το γεγονός ότι φτάνει στο επιθυμητό αποτέλεσμα -online sales- είναι πιο σημαντικό από το μέτριο Relevance Score της διαφήμισης.
Χρησιμοποιήστε αυτό το νέο feature των Facebook Ads με τον κατάλληλο τρόπο και κάντε τις διαφημίσεις σας να φέρνουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα!

Το Relevance Score είναι διαθέσιμο εδώ και μερικές μέρες και μπορείτε να το βρείτε προσθέτοντας το tab “Relevance Score” στο Ads Manager. 

Advertising · Facebook · Online Marketing

Facebook · relevance score

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Vassiliki Plemmenou

Η Βασιλική έχει 2ετή εμπειρία ως Social Media Manager σε μεγάλο Δημοσιογραφικό Οργανισμό, είναι όμως new entry στο χώρο των digital agencies. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing και είναι μονίμως ενθουσιασμένη γι'αυτό! Welcome her to the digital world!

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting