The New Stuff - Suit digital marketing

Τα νέα features του Facebook!

Mara Havaki


Ο κόσμος του digital, όπως έχουμε αναφέρει επανειλημμένως, κινείται σε ταχύτατους ρυθμούς, καθώς ποτέ δε σταματά να μας εκπλήσσει με τις νέες τάσεις και τεχνολογίες του. Τρανό παράδειγμα αποτελούν τα social media, τα οποία συνεχώς ανανεώνουν τις δυνατότητες και τις επιλογές που παρέχουν τόσο στα προφίλ των χρηστών, όσο και στις σελίδες των brands.

Εστιάζοντας στο Facebook, μπορούμε να πούμε ότι η ομάδα που κρύβεται πίσω από αυτό δεν επαναπαύεται ποτέ, μιας και έχει ως στόχο να προσφέρει συνεχώς καινούρια features και να βελτιώνει τα ήδη υπάρχοντα για την καλύτερη εμπειρία και μέγιστη ικανοποίηση του community.

Τις τελευταίες μέρες, ο βασιλιάς των social media έχει παρουσιάσει μία σειρά από νέα features, ενώ παράλληλα έχει ανακοινώσει και το testing κάποιων άλλων. Ας δούμε μερικά από αυτά παρακάτω:

  • Hand drawing στις φωτογραφίες

Πλέον, οι χρήστες μπορούν να ζωγραφίσουν πάνω στις φωτογραφίες που πρόκειται να «ανεβάσουν» στο network. Ουσιαστικά , το Facebook παρατήρησε την ανερχόμενη αυτή τάση, η οποία πήρε πολύ τα πάνω της μετά το launch του hand drawing στο Snapchat, και αποφάσισε να λανσάρει το “Doodle”. Το νέο αυτό εργαλείο μπορεί να το βρει κανείς ανάμεσα στις επιλογές επεξεργασίας φωτογραφιών που ανοίγουν αυτόματα, όταν επιλεγεί μία φωτογραφία με σκοπό τη δημοσίευσή της.

Καταγραφή

  • Facebook Lead Ads

Τα Facebook Lead Ads, είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους τους advertisers, όπως ανακοινώθηκε από το ίδιο το Facebook στις αρχές του Οκτωβρίου. Επομένως, Έλληνες marketers και advertisers που επιθυμούν να δημιουργήσουν μία mobile καμπάνια που θα έχει ως στόχο το lead generation μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα συγκεκριμένα Facebook Ads.

lead-ads-3

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 6 διαφορετικά call-to-action που μπορούν να εξυπηρετήσουν τα Lead Ads, όπως Sign Up, Subscribe, Learn More, Apply Now, Get Quote και Download. Η νέα αυτή δυνατότητα δημιουργήθηκε λόγω της αυξημένης χρήσης των mobile συσκευών, με στόχο τη διευκόλυνση των χρηστών που επιθυμούν να γνωρίσουν ένα brand, καθώς κάνουν το scrollάρισμά τους στο NewsFeed του κινητού ή tablet.

  • 7-second βίντεο στη φωτογραφία προφίλ

Άραγε πως θα ήταν αν αντί για στατικό image στη φωτογραφία προφίλ μας μπορούσαμε να έχουμε ένα βίντεο; Ίσως το ίδιο να σκέφτηκε και η ομάδα του Facebook, μιας και με σχετική της ανακοίνωση ενημέρωσε το κοινό πως έχει ξεκινήσει τα testings για την παροχή της συγκεκριμένης επιλογής.

Το νέο αυτό feature θα φέρει την ονομασία “profile video”, θα είναι ένα βίντεο που θα διαρκεί 7 δευτερόλεπτα και θα κινείται μόνο όταν κάποιος θα επισκέπτεται το προφίλ κάποιου άλλου χρήστη (και όχι δηλαδή στα status updates στο NewsFeed). Λέγεται πως οι πρώτοι που θα το τεστάρουν θα είναι οι κάτοικοι της California στην Αμερική, ενώ αναμένεται να γίνει διαθέσιμο στο ευρύ κοινό σύντομα. Το δημοφιλές network ανέφερε χαρακτηριστικά πως θέλει οι χρήστες του να έχουν τη δυνατότητα να εκφράζονται και να αναδεικνύουν την προσωπικότητα και τη δημιουργικότητά τους στην πλατφόρμα. Άραγε, αν αυτό το feature περάσει τη φάση του testing θα είναι διαθέσιμο τόσο και για business pages;
facebook_mobile_profiles-600x338

  • Instagram Ads

Και ίσως από τα σημαντικότερα νέα των τελευταίων ημερών να είναι ο ερχομός των Instagram Ads, τα οποία σετάρονται μέσα από την πλατφόρμα της μητρικής εταιρίας του Instagram, Facebook. Πλέον, τα ads αυτά είναι διαθέσιμα σε όλους (μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις) ανά τον κόσμο και έτσι είναι εφικτό να δημιουργηθούν καμπάνιες στο δημοφιλές photo-sharing network. Έτσι, κάθε brand θα μπορεί να κοινοποιήσει τις δημοσιεύσεις του σε ένα αφοσιωμένο κοινό (άνω των 400 εκ.), το οποίο εκτιμά τη δημιουργικότητα και τις αυθεντικές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας. Αν οι επιχειρήσεις φροντίσουν να πληροί η καμπάνια τους αυτές τις προδιαγραφές, τότε αναμένονται πολύ θετικά αποτελέσματα.

norwaymaxusglobal.com_wersm-instagram-ads-new-action-button

Παρατηρούμε λοιπόν, πως το Facebook βρίσκεται συνεχώς στο επίκεντρο των εξελίξεων, καθώς επιθυμεί να παρέχει νέες δυνατότητες τόσο στους χρήστες του, όσο και στα brands που το προτιμούν. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που είναι ο πρωτοπόρος των κοινωνικών δικτύων, αφού δε σταματά να εξελίσσεται και να «αφουγκράζεται» τις ανάγκες των χρηστών του. Τι άλλο άραγε να μας επιφυλάσσει ο γίγαντας των social media;

Facebook · News · Online Marketing · Social Media

Facebook · features

Agencies · Brand & Marketing Managers

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο