The New Stuff - Suit digital marketing

Τα νέα features του Facebook!

Mara Havaki


Ο κόσμος του digital, όπως έχουμε αναφέρει επανειλημμένως, κινείται σε ταχύτατους ρυθμούς, καθώς ποτέ δε σταματά να μας εκπλήσσει με τις νέες τάσεις και τεχνολογίες του. Τρανό παράδειγμα αποτελούν τα social media, τα οποία συνεχώς ανανεώνουν τις δυνατότητες και τις επιλογές που παρέχουν τόσο στα προφίλ των χρηστών, όσο και στις σελίδες των brands.

Εστιάζοντας στο Facebook, μπορούμε να πούμε ότι η ομάδα που κρύβεται πίσω από αυτό δεν επαναπαύεται ποτέ, μιας και έχει ως στόχο να προσφέρει συνεχώς καινούρια features και να βελτιώνει τα ήδη υπάρχοντα για την καλύτερη εμπειρία και μέγιστη ικανοποίηση του community.

Τις τελευταίες μέρες, ο βασιλιάς των social media έχει παρουσιάσει μία σειρά από νέα features, ενώ παράλληλα έχει ανακοινώσει και το testing κάποιων άλλων. Ας δούμε μερικά από αυτά παρακάτω:

  • Hand drawing στις φωτογραφίες

Πλέον, οι χρήστες μπορούν να ζωγραφίσουν πάνω στις φωτογραφίες που πρόκειται να «ανεβάσουν» στο network. Ουσιαστικά , το Facebook παρατήρησε την ανερχόμενη αυτή τάση, η οποία πήρε πολύ τα πάνω της μετά το launch του hand drawing στο Snapchat, και αποφάσισε να λανσάρει το “Doodle”. Το νέο αυτό εργαλείο μπορεί να το βρει κανείς ανάμεσα στις επιλογές επεξεργασίας φωτογραφιών που ανοίγουν αυτόματα, όταν επιλεγεί μία φωτογραφία με σκοπό τη δημοσίευσή της.

Καταγραφή

  • Facebook Lead Ads

Τα Facebook Lead Ads, είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους τους advertisers, όπως ανακοινώθηκε από το ίδιο το Facebook στις αρχές του Οκτωβρίου. Επομένως, Έλληνες marketers και advertisers που επιθυμούν να δημιουργήσουν μία mobile καμπάνια που θα έχει ως στόχο το lead generation μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα συγκεκριμένα Facebook Ads.

lead-ads-3

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 6 διαφορετικά call-to-action που μπορούν να εξυπηρετήσουν τα Lead Ads, όπως Sign Up, Subscribe, Learn More, Apply Now, Get Quote και Download. Η νέα αυτή δυνατότητα δημιουργήθηκε λόγω της αυξημένης χρήσης των mobile συσκευών, με στόχο τη διευκόλυνση των χρηστών που επιθυμούν να γνωρίσουν ένα brand, καθώς κάνουν το scrollάρισμά τους στο NewsFeed του κινητού ή tablet.

  • 7-second βίντεο στη φωτογραφία προφίλ

Άραγε πως θα ήταν αν αντί για στατικό image στη φωτογραφία προφίλ μας μπορούσαμε να έχουμε ένα βίντεο; Ίσως το ίδιο να σκέφτηκε και η ομάδα του Facebook, μιας και με σχετική της ανακοίνωση ενημέρωσε το κοινό πως έχει ξεκινήσει τα testings για την παροχή της συγκεκριμένης επιλογής.

Το νέο αυτό feature θα φέρει την ονομασία “profile video”, θα είναι ένα βίντεο που θα διαρκεί 7 δευτερόλεπτα και θα κινείται μόνο όταν κάποιος θα επισκέπτεται το προφίλ κάποιου άλλου χρήστη (και όχι δηλαδή στα status updates στο NewsFeed). Λέγεται πως οι πρώτοι που θα το τεστάρουν θα είναι οι κάτοικοι της California στην Αμερική, ενώ αναμένεται να γίνει διαθέσιμο στο ευρύ κοινό σύντομα. Το δημοφιλές network ανέφερε χαρακτηριστικά πως θέλει οι χρήστες του να έχουν τη δυνατότητα να εκφράζονται και να αναδεικνύουν την προσωπικότητα και τη δημιουργικότητά τους στην πλατφόρμα. Άραγε, αν αυτό το feature περάσει τη φάση του testing θα είναι διαθέσιμο τόσο και για business pages;
facebook_mobile_profiles-600x338

  • Instagram Ads

Και ίσως από τα σημαντικότερα νέα των τελευταίων ημερών να είναι ο ερχομός των Instagram Ads, τα οποία σετάρονται μέσα από την πλατφόρμα της μητρικής εταιρίας του Instagram, Facebook. Πλέον, τα ads αυτά είναι διαθέσιμα σε όλους (μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις) ανά τον κόσμο και έτσι είναι εφικτό να δημιουργηθούν καμπάνιες στο δημοφιλές photo-sharing network. Έτσι, κάθε brand θα μπορεί να κοινοποιήσει τις δημοσιεύσεις του σε ένα αφοσιωμένο κοινό (άνω των 400 εκ.), το οποίο εκτιμά τη δημιουργικότητα και τις αυθεντικές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας. Αν οι επιχειρήσεις φροντίσουν να πληροί η καμπάνια τους αυτές τις προδιαγραφές, τότε αναμένονται πολύ θετικά αποτελέσματα.

norwaymaxusglobal.com_wersm-instagram-ads-new-action-button

Παρατηρούμε λοιπόν, πως το Facebook βρίσκεται συνεχώς στο επίκεντρο των εξελίξεων, καθώς επιθυμεί να παρέχει νέες δυνατότητες τόσο στους χρήστες του, όσο και στα brands που το προτιμούν. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που είναι ο πρωτοπόρος των κοινωνικών δικτύων, αφού δε σταματά να εξελίσσεται και να «αφουγκράζεται» τις ανάγκες των χρηστών του. Τι άλλο άραγε να μας επιφυλάσσει ο γίγαντας των social media;

Facebook · News · Online Marketing · Social Media

Facebook · features

Agencies · Brand & Marketing Managers

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting